Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
Jolu, na nauce jest wiekszosc moich tematow ktore  nikogo nie interesuja i ja nie robie z tego problemu, a gdyby one wisialy na tablicy to dyskusje na nich rozeszlyby sie w inne rejony-przeciez nikt Ci nie broni pisac wszystko na glownej-a ja skoro mam szufladki wole pisac do nich bo wtedy mam tematycznosciowa dyskusje

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
a skoro mowimy o szufladkach, to ja ten watek skierowałbym do dzialu organizacyjnego

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
wg. mnie używanie ikony "  najnowsze komentarze " całkowicie rozwiązuje ten problem nawigacyjny-taką samą funkcję pełni przycisk " widok tematow "

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

a skoro mowimy o szufladkach, to ja ten watek skierowałbym do dzialu organizacyjnego

Ale z Ciebie esteta Darku!😅
Wolisz, żeby wątki się kurzyły i nikt o nich nie wiedział tylko dlatego, by zachować "czystość tematyczną".
No i w sumie tak teraz jest, tytuł startowego na pewno zgodny z tematem 😆
Oj Dario, Dario 🙂

Dyskusje często odbiegają od tematu wątku. ..i co w tym złego?

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2
Póki co demokracja jest po Twojej stronie Joluś

Choć Twój oponent pisze seriami przez co wydaje się że jest go więcej niż w rzeczywistości to sie tym nie zrażaj

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

ale zobacz na Atlantydzie watki z tablicy zajmuja ze 30 stron i czy ktos siega do tych ktore uciekly i zostaly zagrzebane, nie, one nikogo nie interesuja, a na polityce jest z 50 tematow i dostep jest do nich w kazdej chwili-ja od samego poczatku proponowalem Serenity podzial na kategorie, ps. przeciez i mnie zdarzaja sie momenty ucieczki z tematu i mam wrazenie, ze to moze nie podobac sie autorkom:), dlatego docenmy prace Marcina w tworzeniu kategorii tematycznych i zostawmy to tak jak jest

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2
Toć tu nikt nie postuluje likwidacji szuflad.  Chodzi bardziej o to by tam trafiały wątki "wyczerpane" które w szufladzie są łatwiejsze do odnalezienia gdyby ktoś chciał w nich coś jeszcze pisać :)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
no tak, cala ta dyskusja rozpetala sie o Twoj watek o mimicznosci, przeciez dostep do niego jest po wcisnieciu " nowe komentarze " i tak naprawde jest on widoczny, wiec o co biega? zobaczcie ile zapomnianych watkow spi po spadnieciu z tablicy a niektore nawet nie wiadomo jak je sklasyfikowac-przeciez to sa  tematy do hydeparku
123456 ... 8