Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
mowicie, ze nie chcecie szufladkowania-a ja uwazam ze powinien powstac jeszcze jeden dzial " rozne " albo " hydepark " w ktorym bylyby tematy " o niczym " bo teraz one tak ewoluuja, ze juz nikt nie wie o czym one sa bo rozmowy sa popinane do ostatnich wypowiedzi-zostawcie to tak jak jest-a wiec kto chce niech pisze w tematach-ja tak wolę

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Ha ha, próbuję Lwiczko, a technik jest tyle, że może z którąś utrafię 😀
Nie wiedziałam, że panowie ten temat już przerabiali i "walczyli", to może stanowić pewne utrudnienie dla mojej misji 🙂

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Jola
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Popieram szyszkowniczke Jole, troche tu za duzo tej szuflandii :)

Dzięki, ale dlaczego "szyszkowniczka"? :)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Aaa, daj spokój Darek, raczej nikomu z forum to nie przeszkadza, a i po co komu dodatkowa "robota".
No chyba, że moder czy admin lubią się tak bawić.

Poza tym zawsze może się zdarzyć, że zmieni się kierunek rozmowy w danym wątku i już temat niekoniecznie będzie zachowany.
Co wtedy?
Chyba nie bedziesz wątków "przecinał", by trzymały się tematu😉
To nie wykonalne bez utraty ciągu dialogu, a nawet gdyby,
wtedy to już nie jest swobodna dyskusja.

Wyluzuj troszkę 🙂

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
ja ikonę " najnowsze komentarze " traktuje jak odswieżacz strony i zawsze w nią klikam kiedy wchodzę na forum, wbrew pozorom to wlasnie przez to ze powstaje bigos, to wiele tematow z glownej jest gubionych bo juz nikt do nich nie zaglada-to tematycznosc ulatwia ich odnalezienie

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
wejdz na interie i zobacz jak tam jest podzielone na Hydepark, Polityka, sex, uczucia, męskie, kobiece, religia, porady, administrac. lokalne a ja tam walcze o nowe kategorie sport i muzyka a adminka dziwi sie po co mi to a ja jej pisze ze za duzo tych dzialow "uczuciowych" bo zbyt podobne

[...]

Darko, no ja Cię proszę 😀,  nie porównuj Interii do ociupinkiej forumienki :)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Oj chyba muszę zmienić technikę, albo to będzie moja ostatnia petycja 🙂

A poważniej, tworzenie szufladek na pewno było czasochłonne, rozumiem, że teraz až szkoda odkręcić.
Będzie jak będzie, nie upieram się.
Choć z drugiej strony fajnie byłoby gdyby "Głos Ludu" został wysłuchany 😉
12345 ... 8