Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
szeroka ?...dla dziadkow co niedowidza ta zmiana?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

W jakim sensie szeroka? Ja mam normalnie dopasowaną stronę do monitora, na którym przeglądam teraz forum. Nic się nie zmieniło od czasu ostatnich zmian.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
nie, nic sie nie zmienilo, moze u Ciebie cos zmienilo sie w ustawieniach co do wielkosci strony-ja obsluguje opere, ale ona staje sie coraz bardziej zacofana a tego chrome i safari nie trawie, bo obsluga ich na smarcie jest fatalna-sprawdz jeszcze raz swoje wyswietlanie wielkosci czcionki, obrazu itp.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Nie jest tak jak przedtem...widac tylko te watki z gornej czesci...z tematami nie...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Jeśli masz na myśli działy tematyczne, to już ich nie ma. Zgodnie z głosem większości zostały skasowane...

PS. Jest teraz tylko jedna tablica główna.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Teraz jest jak na Atlantydzie...czemu skasowałeś?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena napisał/a
Teraz jest jak na Atlantydzie...czemu skasowałeś?...
Napisałem wyżej dlaczego skasowałem i podałem link...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Jestem na lekkim kacu nie chce mi się czytać...ale głupi pomysł moim zdaniem...teraz to wyglada jak druga Atlantyda!...tylko kolorki inne:/...
1234 ... 12