Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Nie wiem na jakich gratach jedziecie...ale u was tez musi zmienić się strona...chała teraz jest normalnie:/...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Hienko, u mnie nic się nie zmieniło w wyglądzie ogólnym strony. Nie ma tylko podziału na tematy.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Widziałaś jak u mnie wyglada?...nie rozumiem tego?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Wenus
Faktycznie masz do d...py. A nie grzebałaś coś w ustawieniach postów, ja mam "klasyczny"

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

da®®io
ale ja tego screena nie moge wyswietlic - w pierwszym momencie miga i po ulamku sekundy jest bialy obraz-cos tutaj jest zle ustawione- jest taka zasada co sie polepszy to sie popieprzy

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Nic  nie robilam właśnie...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Nie mozesz?...u wenus sie pokazał...mi się wydaje powoli ze to jest od nabble...te ustawienie strony...
123456 ... 12