Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Kpt.Wojtek
No to w koncu u ciebie i kogo jeszcze wyswietla sie inaczej? U mnie oki!

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
U Anny tez jak u mnie się wyświetla...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Lwiczka9
U mnie oki. Moze Hienko popros kogos co by ci inna wyszukiwarke wynalzl,ja sie na tym nie znam,nawet nie wiem jaka mam:))

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

da®®io
na mojej operze wszystko działa jak poprzednio ja nie mam problemów

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

DAREK
teraz piszę z safari jako nielogowany DAREK i formatowanie strony jest w porządku - test robota tez przeszedl spoko:)

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

moze jeszcze sprawdze na chrome, ale go nie cierpie bo sie u mnie blokuje i jest zawalony reklamami

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Już sprawdzilam...na paru wyszukiwarkach...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez DAREK
Wenus tez to zrobiła wczoraj...tzn bez logowania się i miała to samo...
1 ... 9101112