Dlaczego Strona Forum jest taka

Ana

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Ana
"hieno, badz ostrozna z ujawnieniem multimediow i prywatnych zasobow na forum- bo ten "zastanawiam sie" napewno jest illum i to jest perfidny typek- kiedys ten szpicel doczepil sie do mojego prywatnego zdjecia ktore zrobilem na miescie- wiesz ze ten agent analizowal na czym je robilem i kiedy - wprowadzal tym klimat stalkerski- od illuma trzymaj sie z dala, nie otwieraj jego linkow i sprawdzaj czy nie zlapalas wirusa- ja mam na niego alergie- zrobienie go osoba odpowiedzialna na Atlantydzie to chichot z pozostalych uzytkownikow i Sylwii pomrocznosc"

darek chory człowieku przestań pomawiać ludzi, czyli Iluminatusa, jak nie znasz i nie wiesz kim jest.Popatrz na twoje schizofreniczne jazdy. Po co przychodzisz na Atlantyde? robić zadyme? Walkiria ci w ko ncu dosadnie powiedziała, brawo dla niej!

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Lwiczka9
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Nasze forum nazywa sie Multiforum.I jest nasze. Zapatrzyłas sie w Atlantyde hienko...odetnij sie,to nasze zobaczysz inaczej. Ja juz nie wchodze tam pisac.  Jakie to ma znaczenie? Przeciez mozesz tu pisac...a czego wiecej chciec? dla ciebie na dobranoc  Purple..:)https://www.youtube.com/watch?v=OorZcOzNcgE
dobrej....

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Nie ze problem...inna tez Ma to samo...czyli wyglada na to ze nielogowani maja taki obraz...a logowani nie...wszyscy powinni miec taki sam...co to za durna moderacja albo strona?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

zastanawiam się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Tak, teraz są już inne czasy. Czasami tęsknię za dawnymi wojenkami. Też była barykada i też nie można było siedzieć na niej okrakiem ale zawsze była jakaś płaszczyzna porozumienia ponad podziałami i nawet najwięksi "wrogowie" chadzali czasami na piwo. Teraz to już niemożliwe, bo gdybym się odwrócił, żeby zamówić browar, to bym dostał nożem w nerkę. :D

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Mogę się wylogować i powiem Ci jak mam...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Taki ze mnie to nie pasuje...te glowne watki zajmuja mi cala strone...zajrzyj sobie na screena to zobaczysz...a to glosowanie bylo nie fer!...nie zapatrzylam sie na atlantyde bo tam nie mam juz co pisac...z trolami ktore caly czas jatrza ten sam temat:/...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
Łatwo mnie wzruszyć...nóż w nerce był jak zaciągnięcie ręcznego  ;-).

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Teraz jest jak na Atlantydzie...czemu skasowałeś?...
No proszę , a ja sie połapałem że była zmiana dopiero gdy poczytałem co piszecie i winałem do góry (gdzie stwierdziłem brak szuflad)

Hienko , tu jest obsadowo lepiej niż tam i to jest najważniejsze :)