Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

zastanawiam się
To starożytny język wymarłych ludów Netlandii. Wiec zostałem ostatni :-(
Przynajmniej w tym rejonie wszechświata.:-)

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
Netlandia jest ograniczona terytorialnie, znajdziesz napewno, a jeśli nie, to zawsze możesz kogoś poduczyć ;-).

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

zastanawiam się
Miło było, jak zawsze, ale już 1:04, więc czas na energetyczny posiłek.:D
Dobranoc.:)

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
Dobranoc.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Jako doświadczony forumowiczów wiesz, że takie wpisy były zawsze, nawet dużo gorsze niż to co tu, ale czasem są to tylko zaczepki i od ludzi piszących zależy w którą stronę się rozwiną...
Może zrób tylko dla zalogowanych, to Twoje dziecko, powinieneś i Ty coś z tego mieć, a nie tylko czyścić i spełniać życzenio/prośby.
Pewnie, że wiem, ale na Onecie też takie wpisy mnie " trochę" przytłaczały

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Lwiczka9 napisał/a
Nie dziwie Ci sie Szuwarku...Nie mozna juz normalnie sobie pogawedzic,od razu nalot jakichs niezyczliwych osob...albo rozstrzasanie nieistotnych problemikow....Przykre...Nie rezygnuj jednak...please...https://www.youtube.com/watch?v=BLGdXqXaV1A
W taka cisze...
Dzięki za piosenkę Universe. Pamiętam, że na Onecie czasami słuchaliśmy razem ich piosenek

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Sprawdzałam już wenus...na innych i tez jest tak samo...tego liska nie używam ale to będzie to samo...
Hieno, szczerze mówiąc, to nie wiem co Ci doradzić, u mnie wyświetla się wszytko poprawnie tak jak wcześniej...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Ja wiem...musiałbyś zrobić je takie jak było...
1 ... 89101112