Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena napisał/a
Sprawdzalam na operze dolfinie...to samo...kasowales dzis te watki tematyczne?...
Tak, kasowałem dzisiaj wątki tematyczne.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Bo jeszcze po godzinie osiemnastej...strona byla normalna...Potem zrobilam klik I sie zmienila...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Lwiczka9
Czesc hienko..cos dlugo cie ten kac trzyma...wy jeszcze o tym???ja juz zdazylam tyyyle zrobic..:))))Wpadliscie w jakias ciemna du..ups,dziure. Szybko z niej wyjdzcie. Wspolczuje.   Szuwarkowi tez:)))) Zmykam,dobranoc...Aaa...ja mialam swoje gadki z trollami przedwczoraj,a wy dzis na atlantydzie,a walkiria to juz na maksa leciala...No coz...pelnia w strzelcu,jej znaku//// Co pelnia to jazda,lącznie z likwidacja profila przez Serennity:)))Dobranoc.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Anna. napisał/a
Aż Ci trochę współczuję Szuwarku, serio.
Musisz to naprawdę lubić, bo ja innego tłumaczenia nie widzę.
Owszem, lubię "grzebać" w stronach internetowych itp. natomiast forum Nabble mnie już trochę przytłacza i nie sprawia przyjemności. I nie chodzi wcale o takie komentarze, jak Hieny, która ma problemy wyświetlaniem forum, nie chodzi o takie komentarze, jak Darka, który woli dawny układ forum, czy Joli, która lubi obecny układ  To jest dla mnie pikuś.

Natomiast przytłaczają mnie typowo złośliwe komentarze, jak te autorstwa "psychiatry" czy inne - chamskie i zaczepne.  Zastanawiam się wtedy, co kieruję takimi ludźmi, dlaczego są tacy np. zgorzkniali, dlaczego próbują się dowartościowywać kosztem innych forumowiczów itp. Gdy widzę takie komentarze, to odrzuca mnie od forum i nie chce mi się na nie wchodzić ;)

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
Bo Ty byś chciał wszystko logiczne, nie ma tak ;-). Odpowiedziałam się po jakiejś stronie konflitu i automatycznie stałam się obca i niemile widziana, nie lubię gdy ktoś w mojej obecności czuje się źle, zbieram się i idę.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Nie dziwie Ci sie Szuwarku...Nie mozna juz normalnie sobie pogawedzic,od razu nalot jakichs niezyczliwych osob...albo rozstrzasanie nieistotnych problemikow....Przykre...Nie rezygnuj jednak...please...https://www.youtube.com/watch?v=BLGdXqXaV1A
W taka cisze...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
Czesc...przeszedl juz dawno...co do Forum I jego wygladu...to jest dla mnie w tej chwili atlantyda dwa:/...nie widzisz tego?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
Jako doświadczony forumowiczów wiesz, że takie wpisy były zawsze, nawet dużo gorsze niż to co tu, ale czasem są to tylko zaczepki i od ludzi piszących zależy w którą stronę się rozwiną...
Może zrób tylko dla zalogowanych, to Twoje dziecko, powinieneś i Ty coś z tego mieć, a nie tylko czyścić i spełniać życzenio/prośby.
1 ... 56789101112