Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Wenus
Po wylogowaniu się układ strony bez zmian. Czyli to nie to. Może to kwestia przeglądarki, ja tu używam takiej z liskiem :)

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

No I jak tam?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Sprawdzałam już wenus...na innych i tez jest tak samo...tego liska nie używam ale to będzie to samo...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Mi się nie podoba...za duże odstępy są ...pare godzin temu ta strona była lepsza...teraz zajmują te wątki cała stronę:/...niedawno zajmowały mniej miejsca...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
To pojęcia nie mam, czemu tak masz, no ale ja nie jestem spec od tych internetów i innych szatańskich wynalazków ;)

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

zastanawiam się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Pozwolisz, że Cię o coś zapytam?

EzrUrukjcsucśUrezrinc?

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Tez nie jestem...ale wydaje mi się ze to coś od tych co należy do nich strona...dzięki za fatygę...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
Oczywiście.  Tyle, że ja w tym języku nie rozumiem, pamiętam takie "rozmowy" ze starego forum, ale to nie ja je prowadziłam.
1 ... 789101112