Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
To jest okej...namieszane darkowi sie nie otwiera...i Badz tu madry...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hieno, badz ostrozna z ujawnieniem multimediow i prywatnych zasobow na forum- bo ten zastanawiam sie napewno jest illum i to jest perfidny typek- kiedys ten szpicel doczepil sie do mojego prywatnego zdjecia ktore zrobilem na miescie- wiesz ze ten agent analizowal na czym je robilem i kiedy i wprowadzal tym klimat stalkerski- od illuma trzymaj sie

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

da®®io
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hieno, badz ostrozna z ujawnieniem multimediow i prywatnych zasobow na forum- bo ten "zastanawiam sie" napewno jest illum i to jest perfidny typek- kiedys ten szpicel doczepil sie do mojego prywatnego zdjecia ktore zrobilem na miescie- wiesz ze ten agent analizowal na czym je robilem i kiedy - wprowadzal tym klimat stalkerski- od illuma trzymaj sie z dala, nie otwieraj jego linkow i sprawdzaj czy nie zlapalas wirusa- ja mam na niego alergie- zrobienie go osoba odpowiedzialna na Atlantydzie to chichot z pozostalych uzytkownikow i Sylwii pomrocznosc

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
To nie bylo nic wielkiego...tylko screen jak wyglada ta “moja  strona”...nie wstawiam nic prywatnego...a co do niego...nie otwieralam jego linkow...no raz z tym orlim gniazdem gdzie nie bylo nic widac...ale wszystko bylo ok...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Hieno, a sprawdzałaś na rożnych przeglądarkach?

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
Aż Ci trochę współczuję Szuwarku, serio.
Musisz to naprawdę lubić, bo ja innego tłumaczenia nie widzę.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Sprawdzalam na operze dolfinie...to samo...kasowales dzis te watki tematyczne?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

zastanawiam się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Rozumiem ale to jest możliwe tylko wtedy, gdy Ci zależy na opinii tego kogoś. A przecież jest niemożliwe, żebyś ulokowała nadzieję w osobie, która nie potrafiła Cię docenić. Tu jest jakiś logiczny zgrzyt.:-)
1 ... 45678910 ... 12