Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

da®®io
w momencie jak otwieram to w ulamku widze te strone ale ona znika i nic nie ma - moze wklej jeszcze raz ten link, ale zrob to od nowa- bo moze bedzie lepiej

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Kpt.Wojtek
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
U mnie wszystko chodzi, w kompie, na tablecie i w telefonie.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Cześć Hieno.
Mam układ strony identyczny jak u Ciebie. Trzeba będzie się przyzwyczaić, chyba...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

u zalogowanych sa na nabble ustawienia zaawansowane-  pixele i format strony, i format zegara, ustawianie awatara - zobacz co masz dostepne jako nielogowana

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Może to zależy od przeglądarki... nie wiem czemu masz tak lipnie :/

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Cześć Anno...no widzisz to jesteśmy już dwie...u reszty pewnie tez się pojawi...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Ja z tableta i telefonu sie nie logowalem i z nich nie pisze ale strona wyswietla sie tak samo.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Nie wiem...zalogowani maja więcej pola do popisu...ale widzisz Anna tez ma to samo co ja...i tez nielogowana...
1234567 ... 12