Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Ja nie rozumiem jej...pojawia się nagle a potem znika i nie pasuje jej strona?...co za bzdura właśnie teraz więcej ludzi pisze niż wcześniej...jeszcze coś nie tak jest z wysyłaniem tekstu:/...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
hiena napisał/a
Jestem na lekkim kacu nie chce mi się czytać...ale głupi pomysł moim zdaniem...teraz to wyglada jak druga Atlantyda!...tylko kolorki inne:/...
Ja za Ciebie Hienko czytać nie będę... To Atlantyda była druga, moje forum było pierwsze i tak na początku (w 2013 roku) wyglądało

PS. A poza tym mnie wkurzacie, zgadnijcie dlaczego...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Nie wiem jak twoje forum wyglądało wtedy...ale widzę jak wyglada teraz ...mnie się to nie widzi ze u mnie jest taka strona jak tam...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Dziwne jest ze wy macie po staremu aja inaczej?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena napisał/a
Dziwne jest ze wy macie po staremu aja inaczej?...
Może spróbuj wyczyścić ciasteczka

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Wyczyściłam i dalej to samo...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Ja się co prawda na ten temat nie wypowiadałam, o ile pamiętam, ale w sumie mi to pasuje. Fajnie, że radio jest oddzielnie :)
12345 ... 12