Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola
Przede wszystkim przepraszam, jeśli prośbą pierwszą wywołałam może jakieś iskrzenia.
No ale to Admin ostatecznie decyduje i jakby co niech będzie na Ciebie!

Żartuję, ale faktem jest, że trudno czasem o rozwiązanie, aby każdemu odpowiadało, na drugi raz ugryzę się w język, albo mnie niech ktoś uszczypnie! :))
W każdym razie postaram się bez rewolucji! :DD

A prośba dotyczy zabawnej "stopki" (tak to się chyba określa), tych cud psiaków 😀
Skąd je ściągasz i jak?
Jednego chciałabym ja, nie mogę się napatrzeć, od razu się uśmiecham jak je widzę! :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

da®®io
Jolu, ten piesek u Marcina to jest ruchomy gifcik - jak go pobierzesz to on biega- widziałas?

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jolu, ten piesek u Marcina to jest ruchomy gifcik - jak go pobierzesz to on biega- widziałas?

Witaj Darku :)
Ale nie mogę znaleźć odpowiedniej stronki.
Wszelkie inne, ale nie takie.
Jakby się Tobie udało byłabym wdzięczna.

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

da®®io
cos poszukam, ruchomych giftow jest dużo ale sa one dużych rozmiarów i raczej prostokątne a dodatkowo nie wiem jak je podpinac na swoj profil - tam jest edytuj sygnaturke ale wymagane sa formaty html

ten jest super, ale jest za duży

[...]

Ano właśnie, ja również pewnie miałabym problem z podpięciem, specem nie jestem, dlatego poprosiłam Marcina, ale jakby się Tobie lub innemu znawcy tematu udało wytłumaczyć mi tak bym zrozumiała, byłoby super. :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

da®®io
jak zacznę eksperymentowac z tymi sygnaturkami, zebym tylko sobie nie popsuł profilu bo juz cos tam sie wstawilo ale sie z ostroznosci wycofałem, ale jeszcze spróbuję

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

jak zacznę eksperymentowac z tymi sygnaturkami, zebym tylko sobie nie popsuł profilu bo juz cos tam sie wstawilo ale sie z ostroznosci wycofałem, ale jeszcze spróbuję

Nieee, no nie chciałabym byś się przypadkowo zablokował, albo ja siebie ; )), ostrożnie, jakby coś daj znać na Mess..., a tu może niech lepiej Marcin czuwa :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

da®®io
ciekawe czy to cos dało?
jest podpis ale nie ma obrazka, kombinuję dalej
1234 ... 10