Prośba do Administracji nr 2....:)))

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2
Jola napisał/a
Jeszcze pytanie, czy dam radę zrobić to z tableta lub telefonu czy musze na łapku?
Tam mi się teraz aktualizuje, zakupiłam w UK, miał śmigać, a okazuje się, że tak samo flegmatyczny jak "tubylcy" :))), żartuję, ale czasem już mnie irytują te aktualizacje, podczas "uruchom ponownie" ...i się uuuruchaaamia ...ech.
Powinnaś dać radę ze wszystkiego bo tam chodzi tylko o zwykłe kopiuj wklej :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola napisał/a
"Ręce które leczą", był kiedyś taki program gdzie gościu przez TV sprawiał że woda z kranu zamienia się w leczniczą; )), może i Ty masz takie zdolności? :)
No ale to miało leczyć, a nie smakować ;))), jeszcze się Wenusjanka przekona do Twych talentów Krzyś! ;D
Pamiętam to :)))
Swoją drogą nieźle się wtedy podkrecałem tym programem (a wcześniej jeszcze Kaszpirowskim  - adin , dwa , piać - idziesz spać )

A co do Wenus to  użyję mocy i zamienię jej smaczne czereśnie w lecznicze czereśnie :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ty nie mów za siebie...bo jak dla mnie to ta jej prośba o zmianę strony była bezsensowna:/...teraz jak dla starej omy to wyglada!...

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

da®®io
hieno, pokombinuj z wielkoscią czcionki, z zawijaniem tekstu, z widokiem jednokolumnowym- przejrzyj te opcje na przeglądarce-spróbuj coś zmienić w wyswietlaniu strony

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

hiena
Nie da się ...jest jak jest:/...sam przyznasz ze wtedy było to lepiej zrobione...teraz te tematy „ogólne”...zajmują cała stronę...a niedawno jeszcze nie zajmowały nawet pół strony!...no atlanta dwa się zrobiła:(...przedtem się różniło jednak...

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2 napisał/a
Powinnaś dać radę ze wszystkiego bo tam chodzi tylko o zwykłe kopiuj wklej :)

Nie no wiedziałam...tragedia, niby kod pobrałam, ale jak teraz wkleić w sygnaturkę

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Eureko! :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Wenus
Jolka, a kogoż Ty ciągniesz za kudły? ;)))
1234567 ... 10