Prośba do Administracji nr 2....:)))

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Wow!
Ha ha ...może czasem tak należy niektórym podziękować :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola napisał/a

Na razie testuję co do mnie bardziej pasuje! :D
Taak...no to może (dla bezpieczeństwa) powiem że maczuga Ci pasuje do włosów? :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

da®®io
a mnie się podoba ta jej skórzana mini spódniczka bo tak zalotnie faluje:)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

da®®io
przyznam, ze takie duże sygnatury:) nieco " gracą " stronę - moze jednak znajdzcie jakieś miniaturki- pamietam moje pierwsze starcie z Marcinem na NA gdy tez miał takie duże religijne artefakty co oprotestowałem że zajmują zbyt wiele przestrzeni

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

a mnie się podoba ta jej skórzana mini spódniczka bo tak zalotnie faluje:)
Mhmm tia , dodałbym jeszcze do tego dumny krok i pewny chwyt , widać że jej trofeum nie nosi peruki :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ojjtam , zabawne są , a pewnie je jeszcze nie raz i nie dwa bedziemy zmieniać :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2 napisał/a
Taak...no to może (dla bezpieczeństwa) powiem że maczuga Ci pasuje do włosów? :D

Ano właśnie, nawet blondi się trafiła :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2 napisał/a
Mhmm tia , dodałbym jeszcze do tego dumny krok i pewny chwyt , widać że jej trofeum nie nosi peruki :D

No nie wiem, jak można fason utrzymać ciągnąc prawie Mamuta! :D
1 ... 345678910