Prośba do Administracji nr 2....:)))

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2
Jola napisał/a
Widzę, że Krzyś również poszukuje czegoś odpowiedniego 🙂, a możliwości jest faktycznie sporo.
Jeszcze nie wszystko widziałam, póki co ...testuję! :)
Ten akurat jest jednym z odpowiednich...ale są też inne więc potestuję z Tobą :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

da®®io
kombinuje z tą sygnaturką, ale nie wiem jak na smarcie znaleźć kod obrazka np. ktorego mam w swojej bazie - czy ta komenda osadź ktorą mam teraz w sygnaturce jest do tego przydatna? bo nie moge tego ugryźść

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2
Jak się bawisz tą stronką z gifami (a z tego co widzę to tak robisz) to kliknij na obrazek który wybrałeś, następnie "podlinkuj" i na końcu wybierasz kod "HTML: (dla strony głównej/blogów/e-maili/itd.)"  (ten zaczynajacy sie od <a href=)

Natomiast plikami "ze swojej bazy" sie póki co nie zajmowałem ale pokombinowałbym tu z tymi komendami co Szuwar wrzucał :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

aniolek-emotikon-ruchomy-obrazek-0058

Tak to wygląda u mnie a kod zobczysz w opcji cytuj :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Lwiczka9
Krzysiu,witaj poludniowo. Kozrystam z okazji,z ejestes i mam pytanie techniczne ,jesli mozes zmi pomoc...Mianowicie.. czasem jak probuje udowodnic,ze nie jestem robotem,to wywietla mi sie taki komunikat:
Twój komputer albo Twoja sieć może wysyłać automatyczne zapytania. Aby chronić użytkowników, nie możemy obecnie przetworzyć Twojej prośby. Szczegółowe informacje znajdziesz na naszej stronie pomocy https://developers.google.com/recaptcha/docs/faq#my-computer-or-network-may-be-sending-automated-queries
reCAPTCHA
Spróbuj ponownie pózniej
Zweryfikuj

Nie wiem co za cholera,moze komus tez sie cos takiego wyswietla przy "robotowaniu"? czasem to jest a czasem nie ma. I wtedy nie moge pisac...

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2
Ciekawostka Lwiczko  , ja na Twoim miejscu przeczyściłbym historię i ciasteczka a także przeskanował system jakimś antyvirem.  Gdyby nic z tego nie zadziałało a problem dalej by istniał to kombinowałbym ze zmianą ip bo wygląda na to że Cię za bota biorą ;)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Lwiczka9
tak maja niezalogowani,ze musza udawadniac,zenie sa botem. Ale ok,dziekuje,musze rzeczywiscie zadbac o swoj sprzet,bo....nie jestem z tych cierpliwych..i lece rowno bez czyszczen...od czasu do czasu robia mi tu "inni" porzadek:)))) Krzysiu,milego dzionka! Ps. To motywujace,ze nie piszesz juz tam gdzie ja jeszcze czasami sie zapuszczalam:)))Waga to waga...waży dobrze:))Lwice bardziej niecierpliwe! aaa...powiedz jeszcze jak jest z wyrejestrowaniem sie z Atl.?Widze,ze Ciebie tam nie ma w spisie...pewnie wiec to zrobiles....Czy musze sie tam logowac,zeby sie wyrejestrowac? jestem tylko zarejestrowana.

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2
Owszem. Musisz sie zalogować nastepnie wejsć w ustawienia konta i w "usuń swoje konto" . Na koniec klikasz na "yes,please remove my account" i tym samym znikasz  z Lotharowego bagienka i po jakimś czasie (niedługim) nie ma Cię na liście

Miłego dzionka Tobie również Lwiczko  , a jak przeczyścisz to napisz czy nadal masz problemy z tym "udowadnianiem" ;)