Prośba do Administracji nr 2....:)))

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

a mnie się podoba ta jej skórzana mini spódniczka bo tak zalotnie faluje:)

😀

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola napisał/a
No nie wiem, jak można fason utrzymać ciągnąc prawie Mamuta! :D
Jak widać Ty możesz go ciągnąć z fasonem , a jeszcze ten groźny kąt trzymanej maczugi  sugerujący "moja zdobycz , nie oddam , walnę jak ktoś zechce zabrać"  Po prostu szykownie wyglądasz nader ;)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola
Ryo2 napisał/a
Jak widać Ty możesz go ciągnąć z fasonem , a jeszcze ten groźny kąt trzymanej maczugi  sugerujący "moja zdobycz , nie oddam , walnę jak ktoś zechce zabrać"  Po prostu szykownie wyglądasz nader ;)

Przypomnieli mi się Krudowie, i ich "więzi rodzinne", nie mogę znaleźć fragmentu: "poszczuj go Dzidzią"! :DD

Ale "Milion lat przed naszą erą" kobiety to miały mega   ...kondycję! :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2
Jola napisał/a
Przypomnieli mi się Krudowie, i ich "więzi rodzinne", nie mogę znaleźć fragmentu: "poszczuj go Dzidzią"! :DD

Ale "Milion lat przed naszą erą" kobiety to miały mega   ...kondycję! :D
Ojeej... jak tak patrzę na szacowną "przodkinię" z foci którą wrzuciłaś to zatęskniłem za wehikułem czasu  , z drugiej strony jak ona na widok mego fryzura zacznie sie rozglądać za grzebieniem to może powininenem pomysleć też o kasku :D

PS: Krudów nie oglądałem jeszcze a polecasz? ;)

[...]

Oj tam, oj tam ;))), z jej "grzebieniem" jestem pewna, że znaleźlibyście "płaszczyznę porozumienia" ...coś jak efekt 4D do potęgi entej! :D

A Krudów polecam, sama byłam poniekąd "zmuszona", ale potem nie żałowałam, uśmiałam się do łez ;)))

https://youtu.be/4oZ9-E9Rejg

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2
Jola napisał/a
Oj tam, oj tam ;))), jestem pewna, że znaleźlibyście "płaszczyznę porozumienia" ...coś jak efekt 4D do potęgi entej! :D

A Krudów polecam, sama byłam poniekąd "zmuszona", ale potem nie żałowałam, uśmiałam się do łez ;)))
https://youtu.be/4oZ9-E9Rejg
- Nie jedz go , to taki zwierzak niejadalny
- My na to mówimy dzieci

Fajne :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

mam do podarowania taki ruchomy obrazek:)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

mam do podarowania taki ruchomy obrazek:)
Milusie, dzięki dołączy do "lubionych"😋

Ja szukam czegoś w rodzaju temperamentnych szybko_biegaczy Marcina, nie znalazłam nic odpowiedniego poza tymi, które już umieszczał w swojej sygnaturce.

Widzę, że Krzyś również poszukuje czegoś odpowiedniego 🙂, a możliwości jest faktycznie sporo.
Jeszcze nie wszystko widziałam, póki co ...testuję! :)

Miłego dnia ;)
1 ... 45678910