Prośba do Administracji nr 2....:)))

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola
Wenus napisał/a
Jolka, a kogoż Ty ciągniesz za kudły? ;)))

Ojj tam, znudziło mi się czekać na księcia z bajki, i wzięłam sprawy w swoje ręce! :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Wenus
 Współczuję mu ;DDD

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola
Wenus napisał/a
 Współczuję mu ;DDD

Ha ha Wenusjanko nie jest źle, fajnie mruczy, niczym dziki zwierz! :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Wenus
Jak zwierz mruczy to znaczy, że mu dobrze ;) Widocznie lubi takie igraszki ;DD

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola
Wenus napisał/a
Jak zwierz mruczy to znaczy, że mu dobrze ;) Widocznie lubi takie igraszki ;DD

No ba ...musi! :)):P

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola napisał/a
Eureko! :D
Olaboga

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola

Na razie testuję co do mnie bardziej pasuje! :D

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))