Prośba do Administracji nr 2....:)))

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola
Nawet kociaki są, ten na hamaku przypomina Amigo 😅
No o weź tu się zdecyduj! ;)

Póki co piesków nic nie przebiło, no może ten tańczący Macarenę L.! :DD, no ale najpierw muszę zobaczyć! :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola napisał/a
Fajne te ruchome obrazki ;))), a pieski ruchliwe thebesciaki ha ha, ale czy to musi być takie skomplikowane!!?
Jak sobie nie poradzę poproszę o wsparcie🙂

Pamiętam, że nawet z "osadź" miałam kłopot!😀
No problemo  (a co do "osadź to też pamiętam  )  :)
A jeżeli chodzi o  stronkę to link jest w wypowiedzi Szuwara (http://www.gify.net/) . Moja rybka z kotkiem też stamtąd :)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola
Ryo2 napisał/a
[...]

Spec ze mnie ha ha! 😁

Biegające pieski i te oczy kociaka, to czasem czuje ich zmęczenie, sama mam zadyszke od patrzenia 😆, bo jak tak można biegać czy wywracać oczami bez wytchnienia ha ha, no ale mimo wszystko przyciągają wzrok, nie mogę się napatrzeć; ))))

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Ryo2

[...]

I jeszcze rybka (istny wulkan energii) ;)))

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jola
Ryo2 napisał/a
I jeszcze rybka (istny wulkan energii) ;)))

Właściwie oni jako para dają taki efekt, że pomimo zmęczenia oczu nie można oderwać :)

Cikawe co tam za "pokarm" Rybcia dostała! :DD

[...]

Ja w to wolę nie wnikać bo gdy ostatnio pisałem o jedzeniu to Wenus się do mleka zniechęciła
Ale obstawiam że rybka dostała coś made in USA (ojczyzny GMO)

Re: Prośba do Administracji nr 2....:)))

Jeszcze pytanie, czy dam radę zrobić to z tableta lub telefonu czy musze na łapku?
Tam mi się teraz aktualizuje, zakupiłam w UK, miał śmigać, a okazuje się, że tak samo flegmatyczny jak "tubylcy" :))), żartuję, ale czasem już mnie irytują te aktualizacje, podczas "uruchom ponownie" ...i się uuuruchaaamia ...ech.

[...]

"Ręce które leczą", był kiedyś taki program gdzie gościu przez TV sprawiał że woda z kranu zamienia się w leczniczą; )), może i Ty masz takie zdolności? :)
No ale to miało leczyć, a nie smakować ;))), jeszcze się Wenusjanka przekona do Twych talentów Krzyś! ;D
123456 ... 10