Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Nie wiem co tu jest grane powoli...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
Jak to? Co było na tym screenie?

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
Nie rozumie?...mówisz mi o zdjęciu ze ma je usunąć...a teraz się okazuje ze wogole nie oglądałas tego...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
Gdybym go nie obejrzała to skąd bym wiedziała, że mamy taki sam układ strony. Oczywiście, że widziałam, sugerowałam tylko żebyś je usunęła, ale już ok, nie ma tematu, mnie ono nie przeszkadzało, tylko po co miało wisieć na forum.
Czasem powinnam się gryźć w język, albo palec  ;-).

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

hiena
U ciebie sie wyswietla ten screen bez naciskania na link?...tak jak szu ma wstawiony wyzej?...

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

zastanawiam się
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Anna.
Dobrze Ci tak. :D To kara za nieprzestrzeganie porzekadła o wronach. :D

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez hiena
Kliknęłam i się wyświetliło to co wstawiłaś.
Nie ma tematu.

Re: Dlaczego Strona Forum jest taka

Anna.
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez zastanawiam się
:-D Mój widok, w innym karmniku, był komuś tak niemiły, że nie chciałam nim dłużej zaburzać estetyki.
1 ... 3456789 ... 12