Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Jola napisał/a
Mam prośbę, na forum nie ma dużo osób, a co się z tym wiąże wątków również.
Grupy tematycznych typu: film, sport, rozrywka, nauka itpd., sprawiają, że fajny wąteczek kurzy się gdzieś w szafie i nikt o nim nie wie, bo nie widać na stronie głównej.

Można wejść oczywiście w "najnowsze", ale szczerze to zawsze o tym zapominam.
Przelatuję pierwszą stronę i tyle.

W taki sposób umknął mi fajny wąteczek, który w naukowej "szafie" drzemie, a na głównym forum mógłby się fajnie rozwijać :)

Jeśli ktoś ma podobne do mnie spostrzeżenie, proszę o wsparcie mojej petycji !:)
Lwiczka9 napisał/a
Jestem ZA.Co prawda juz sie przyzwyczailam do klikania od razu na Najnowsze...ale w sumie to utrudnienie..Hmmm...jak sobie wspomne te walki Darka i Szu o tworzenie tych dzialow i wlasnie te segregacje watkow toooo....Niemniej uzywaj Jolus tych technik..moze cos dadza:)))
Kpt.Wojtek napisał/a
Popieram szyszkowniczke Jole, troche tu za duzo tej szuflandii :)
Anna. napisał/a
Dobry wieczór wszystkim.
W poruszanym temacie już się parokrotnie wypowiadałam, nie lubię się powtarzać. Jest jednak małe ale... Wydaje mi się, że Ryo, zupełnie świadomie, umieścił swój wątek w konkretnym dziale, a nie na stronie głównej, więc nie wiem o co dokładnie prosisz Jolu.  O likwidację działów czy o przeniesienie wątku Ryo na stronę główną?
Hej, dzień dobry wszystkim milusińskim. Już postanowiłem sobie jakiś czas temu, że działy tematyczne zlikwiduję, tylko tak jakoś nie miałem czasu i ochoty się za to zabrać, ale dziękuję za motywacje do działania. Myślę, że najpóźniej do weekendu powywracam wszytko na forum do góry nogami i je przemebluję — powracając forum do prostej tablicy. Zostawię może tylko sobie dział organizacyjny, zobaczę jeszcze...

Chociaż ja akurat popieram tutaj zdanie Darka i mnie osobiście dodatkowe fora tematyczne nie przeszkadzają, tylko poszerzają jeszcze możliwości forum. Na przykład dzięki nim łatwiej mogę zlokalizować, jakiś stary wątek wyszukując go sobie po tematach w odpowiednim dziale. Np. gdy szukam jakiegoś starego wątku politycznego, to wchodzę na forum polityczne i już mam zadanie ułatwione.

Ale skoro więcej osób jest przeciwna tym działom tematycznym, to nie ma sensu na silę ich trzymać i się upierać przy swoim. Do wyszukiwania startych tematów może równie dobrze mi służyć forumowa wyszukiwarka. Miłego dnia, już wkrótce zrobię wielką demolkę forumowych szufladek,,,

Piosenka przypadkowa (polskie napisy):

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2 napisał/a
Żeby pogodzić jedno z drugim moznaby w zasadzie kazdy wątek pisać na ogóle a jak troszkę na nim pobędzie to wtedy przerzucać do odpowiedniego działu (co byłoby dodatkową robotą może dla imć Szuwara  ale z tego co pamiętam to niezbyt kłopotliwą). Wtedy w tymże dziale moznaby odnaleźć stare wątki tematyczne ;)
Cześć Ryo2, tak to właśnie miało działać i działało, przecież nie przenoszę świeżych wątków do działów tematycznych. Dodałem nawet specjalnie zapis w regulaminie:

1.3. Użytkownik forum ma prawo pisać i zakładać dowolne tematy na tablicy głównej forum, jak i w działach tematycznych. Nie ma obowiązku zakładania postów w wyznaczonych działach tematycznych, ale jest to bardzo mile widziane, ponieważ zmniejsza prace moderatorów. Moderatorzy i tak porządkują wątki i przenoszą je do działów tematycznych — każdego, pierwszego dnia miesiąca (tylko i wyłącznie).

Nie ma i nie było obowiązku pisania w działach tematycznych i jeśli ktoś wolał, żeby jego watek był bardziej widoczny, to mógł pisać na tablicy głównej. Ja się zdeklarowałem, że wątki będę przenosił do działów tematycznych tylko raz w miesiącu, żeby nikt nie czul się zdezorientowany, że stracił swój wątek z pola widzenia. Świeżych wątków z tablicy głównej przecież nie przenosiłem i nie przenoszę

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
Marcln, zostaw te dzialy tematyczne, tak jak sa,  przeciez kto chce niech pisze na glownej-ja tez czasem tak robie, ale konkretne tematy powinny miec swoje miejsce-tymi przemeblowaniami zrobisz balagan w stylu " dobrej zmiany " moze wymysl inna sygnalizacje o pojawieniu sie nowego watku i wpisu tematycznego-moze jakich numer, albo jakies wytluszczenie -podzial na tematy jest dobry-zaloz hydpark i niech tam beda tematy o wszystkim, ale kategorie pozostaw tak jak sa

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

Ryo2 napisał/a
Tak było bo nie uwzgledniłem kiepskiej widoczności wątku skitranego w szufladzie (zwłaszcza że nie każdy korzysta z opcji "najnowszych komentarzy").
To jest właśnie minus forum z działami tematycznymi. Najlepszym rozwiązaniem byłoby, gdyby komentarze i wątki pisane w działach tematycznych pojawiały się automatycznie na tablicy głównej. Tylko niestety Nabble nie udostępnia takiej opcji.

[...]

Dario, ja akurat podzielam Twoje zdanie, ale jak widać, jesteśmy w mniejszości. Większość woli pojedynczą tablicę główną, a działy tematyczne traktują jako nikomu niepotrzebne szaleństwo.
Każda z dostępnych opcji (nasza i większości) ma jednak zalety i wady

(można włączyć polskie napisy)

Re: Petycja Pierwsza do Administracji! :)))

da®®io
w takim razie zaloz osobny dzial " tematy Darka " bo i tak malo kto w nich pisze i ja tam bede sie realizowal czekajac na gosci - moze to zart, ale tak to widze

[...]

Na przykład :), tylko teraz powinnam chyba wykorzystać jedną z technik 😀 i jak najszybciej "ściągnąć" Pana Decyzyjnego na forum, a co najważniejsze wpłynąć, by "nieśmiała" petycyjka spotkała się ze zrozumieniem i aprobatą 😉
Okaże się na ile jestem "skuteczna" :)))
Przecież tak to właśnie miało działało i jeszcze działa, przecież nie przenoszę świeżych wątków do działów tematycznych. Dodałem nawet specjalnie zapis w regulaminie:

[...]

Myślałem o tym, tylko taki osobny dział oprócz zalet, które Ty widzisz, miałby również wady. Największą jego wadą byłoby to, że tematy, które tam zakładasz, nie pojawiałby się na tablicy głównej. A przecież ze swoją ilością napisanych postów (turystycznych itp.), jesteś — można by powiedzieć kołem zamachowym tego forum. I dla dobra Mufti forum i w ogóle dla dobra ludzkości i wszechświata lepiej byłoby, gdyby Twoje posty pojawiałby się bezpośrednio na tablicy głównej, i były dostępne nawet dla tych, którym nie chce się kliknąć przycisku "Najnowsze komentarze"...

PS. A swoją drogą, jaki to problem, żeby dodać sobie ten link <<-- do zakładek i wchodzić na Multi forum bezpośrednio do "najnowszych komentarzy", gdzie widoczne są od razu wszystkie posty posegregowane od najnowszego do najstarszego (niezaleczenie od działu, w którym się znajdują)?