Pieski znów nie zawiodły :)

sputnik
Po zejściu lawiny w Abruzji na hotel, który przesunął się o 10 metrów -beznadziejna akcja a Pieski dały radę i odnalazły żywych :) Historia zna przypadki jak po zamachach na WTC Pieski wpadały w głęboką depresję bo nie odnajdywali żywych :( Strażacy wtenczas aby podtrzymać morale zasypywali się gruzami by przywrócić chęć do działania bo każdy chce czuć się potrzebny :) Muzyczka! https://youtu.be/T9Y3m7fisOU

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

Kawusia
sputnik napisał/a
[...]
Biedne

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

sputnik
Biedne bo czuły, że zawiodły tam na WTC -znam się na ich psychice i strażacy dlatego pozorowali. Ale we Włoszech dały radę i widziałem w oczach szczęście i z przypadku Pieski są nazwane najlepszym przyjacielem człowieka :)

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

sputnik
Są wrażliwsze od człowieków jakieś 3 razy. Mój Pieseł jak jestem wkurzony i strzelam iskrami to nie podchodzi ale jak jestem smutny to przyjdzie przytulić się. Jutro jadę do niego wyspacerować porządnie czyt. pobrykać na śniegu :)

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

sputnik
Przekupstwo to krok w stronę degrengolady! Mój tak się nauczył kraść np. części garderoby, rękawiczki, skarpety, że bez smakołyka nie odda :/ Niestety nie mam wpływu bo sprawy poszły za daleko a moi staruszkowie traktują mojego Pieseła jak wnusia :)

Re: Pieski znów nie zawiodły :)

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez sputnik