Piosenki o poranku

Re: Piosenki o poranku

"Uroczysko w promieniach wiosny"

Re: Piosenki o poranku

"Benny Hill Theme - Yackety Sax - Music Boots Randolph"

Re: Piosenki o poranku

"I'm So Excited – Joanna Świdrak, Martyna Wolsztyńska, Natalia Tomecka, Orchestra KWK Knurow (cover)"

Re: Piosenki o poranku

Re: Piosenki o poranku

"Karliku – Martyna Wolsztyńska, Grzegorz Kania, Orkiestra KWK Knurów"

Re: Piosenki o poranku

Przyłaszczka
🦋🦋🦋

Re: Piosenki o poranku