Piosenki przed snem.....

Re: Sergey Grischuk

Wenus
Czy mogę zadać Ci jedno, może niedyskretne pytanie, nie musisz na nie odpowiadać ale jeśli zechcesz odpowiedz tylko tak lub nie?

Re: Sergey Grischuk

One Direction ,- ale fajne jeszcze takiego grania nie widziałem , przy jednym fortepianie pięciu , nawet im ładnie wyszło :)

Re: Sergey Grischuk

Ciekawe Twoje utwory Garetta znam , ale nie w tym utworze https://www.youtube.com/watch?v=Vy6N077xXZs Okey pytaj

Re: Sergey Grischuk

Wenus
Loreen....... jest Twoja?

Re: Sergey Grischuk

Loren ? nie wiem o co chodzi

Re: Sergey Grischuk

marokanska berberyjka spiewajaca w Szwecji, tak?

Re: Sergey Grischuk

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez X
Ok, nie było tematu, czasem mam wrażenie, że kogoś znam realnie.

Re: Sergey Grischuk

Ojej szkoda , ze nim lub nią nie jestem : ) Kiedys tez  tak miałem w necie , myśłałem ,że natknąłem się na swoja dawną sympatię , ale była pomyłka .Ale trochę trwało zanim załapałem :)
1 ... 3456789 ... 74