Poczet szurów...

Re: Poczet szurów...

„Wracam z mężem do Polski, Jabłonowski - Maciej, Holandia”

„To nagranie już stało się memem i przeszło do historii”.

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Buahaha aaa :)))  Trolling Level MASTER!!!

Re: Poczet szurów...

Sorry... Nie zauważyłem Twojego osadzenia.

Jeszcze dobre było jak po zaszczepieniu Ludwiczek zaczął się komuś podobać jako efekt uboczny i tym słuchacz był wyraźnie zmartwiony a kamraci się odpalili na 100% :)))

Jak znajdę w kazamatach netu to poślę 😏

Re: Poczet szurów...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
No comment...

Re: Poczet szurów...

MaryLou
Jeny,ale typy spod ciemnej gwiazdy..Strach sie bac...Chyba tylko masochiści moga byc nimi zauroczeni;) Brrr,nawet nie owtieram,pewnie szambo wypłynie..brrr...Sputniu,rozumiem,ale..po kiego grzyba?;) Dobrego dziona!

Re: Poczet szurów...

Sputnik
:)))

Re: Poczet szurów...

Sputnik
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Sputnik napisał/a
No comment...

Dobry materiał wrzuciłeś, dzięki.

Ciekawy film o Aleksandrze Jabłonowskim (vel Olszańskim) jest też tutaj:

Autor filmu wypowiedział się bezstronnie, spokojnie o Jabłonowskim, starał się być jak najbardziej obiektywnym.

Mimo tego Jabłonowski zaatakował wulgarnie autora filmu.
Tak o tym zdarzeniu wspomina autor filmu:

„Pan Wojciech Olszański nawet nie oglądając mojego filmu, na strimie kazał go "rozpierd*lić" wysyłając na ten kanał armię swoich kamratów.

Oczywiście posłał też w moim kierunku wiązankę epitetów i gróźb.

Nie wiem co tak rozsierdziło potężnego Jaszczura, bo film starałem się zrobić najbardziej obiektywnie jak się da - co nie jest prostą sprawą zważając na to, jak bardzo kontrowersyjną postacią jest Jabłonowski.

Widzowie Jaszczura też nie byli zainteresowani treścią filmu i zostawili po sobie jedynie merytoryczne komentarze i łapkę w dół.

Cyferki przy filmiku w internecie niezbyt mnie interesują, natomiast piszę ten post byście wiedzieli, czemu nagle 60% ocen jest negatywna, a sekcja komentarzy to rynsztok.

 Nie będę ich kasował, niech zostaną na pamiątkę. Poza tym uważam, że każdy może pisać w komentarzach, to co mu się podoba póki nie łamie prawa.

PS. Jakbym się nie dawał przez dłuższy czas znaku życia, to wiedźcie, że bagnet francuski poszedł w ruch”