Poczet szurów...

Re: Poczet szurów...

„Grzegorz Braun nie jest najostrzejszym ołówkiem w piórniku”

Re: Poczet szurów...

„Konfabulacja otwiera sezon szczucia na uchodźcę”

Re: Poczet szurów...

Sputnik
Poznałem dobrze ze 20 Ukrainców i w 99% święcie wierzą w zamach smoleński, że to Putin strącił Tupolewa.

Żadne argumenty do nich nie przemawiają.

To niestanowi bym miał nie najlepsze zdanie o Ukraińcach.

Dziś w hipermarkecie obok Okęcia było 80% Ukrainców w przedziale wiekowym 20-30 lat i produkt ich pierwszej potrzeby to było głównie białe wino i czipsy. Wszyscy roześmiani w 3 tygodniu wojny.

Więc coś tu nie gra!

Co do nr PESEL to pisowcy już o to zadbają by Ukraina miała pełne prawa wyborcze w Polsce.

Na marginesie to ***** *** i konfederację!

Re: Poczet szurów...

Sputnik napisał/a
[...]

To oczywiste Sputniku!

„Nie chcę nikogo zniechęcać do pomagania, po prostu apeluje, żebyście uważali na to, kogo przyjmujecie.

2 dni temu przyjechała do nas kobieta w widocznej ciąży z dwójką dzieci. Kiedy przyjechali, dzieciaki spały, położyliśmy je od razu w łóżkach.

Następnego dnia dzieci spały dalej, ale rozumieliśmy, że są zmęczone po podróży.

Niepokoiło nas natomiast zachowanie matki, która nie chciała pomóc w żadnych pracach domowych, tylko cały dzień siedziała i grała sama ze sobą w brydża.

Wieczorem chcieliśmy obudzić dzieci na kolację i wtedy okazało się, że w obu becikach są umieszczone po prostu dużych rozmiarów matrioszki.

Kiedy zapytaliśmy matkę o przyczynę takiego stanu rzeczy, zaczęła się wycofywać do drzwi. Próbowaliśmy ją zatrzymać i wtedy spadła jej maska.

Okazało się, że nie jest to kobieta w wysokiej ciąży, był to Janusz Korwin-Mikke z wysokim cukrem. Krzyknął ,,za rassiju!" i pobiegł w kąpielówkach w kierunku obwodu kaliningradzkiego”.

Sputnik napisał/a
Wszyscy roześmiani w 3 tygodniu wojny.
Więc coś tu nie gra!
A tak poważniej: Na przykład Powstańcy Warszawscy — uśmiechnięci brali śluby podczas powstania.
W okupowanej Polsce modne były wesołe piosenki, działały knajpy i restauracje.

Polecam, chociażby książkę  „Bohaterki Powstańczej Warszawy” - Wachowicz Barbary (literatura faktu).

Lub świetny kryminał „Anagramy z Warszawy” Richarda Zimlera, którego akcja dzieje się w okupowanej Warszawie.

Młodzi ludzie na pohybel wojnie się jednak śmiali, uśmiechali.
Czy coś z Polakami było nie tak?

„W warszawskiej gospodzie, 1940 r. (fot. ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego, Wydawnictwo Prasowe Kraków-Warszawa, sygn. 2-10564, domena publiczna)”.

„Plaża przy moście średnicowym, 1941 r. (fot. ze zbiorów Narodowego Archiwum Cyfrowego, Wydawnictwo Prasowe Kraków-Warszawa, sygn. 2-6292, domena publiczna).

Polecam artykuł: https://histmag.org/Okupacja-niemiecka-10-przypadkow-z-zycia-codziennego-10308”

Nie wiem, dlaczego chciałbyś odebrać uśmiech Ukraińcom? Czy może chciałbyś zakazać im spożywania czipsów i białego wina podczas wojny? :)

Sputnik napisał/a
Co do nr PESEL to pisowcy już o to zadbają by Ukraina miała pełne prawa wyborcze w Polsce.

Na marginesie to ***** *** i konfederację!
„Numer PESEL nie ma nic wspólnego z przyznawaniem praw wyborczych w Polsce. Praktyka nadawania cudzoziemcom numeru ewidencyjnego jest stosowana od wielu lat”.

„Dzięki niemu obywatele innych państw mają możliwość załatwiania wielu urzędowych spraw oraz ułatwia im to skorzystanie z podstawowych praw i usług w naszym kraju”.

http://multi-forum.217.s1.nabble.com/Fake-newsy-linki-i-fragmenty-artyku-ow-wyja-niaj-cych-rozpowszechniane-k-amstwa-tp34403p35350.html

Powtarzanie tej putinowskiej, propagandowej narracji o PESELU, nie pomaga, tylko dzieli, i buntuje Polaków przeciwko Ukraińcom.
Zastanów się, czy chcesz być propagatorem putinowskiej narracji. Mam nadzieję, że nie :)

PS. Odnośnie do zamachu — to każdy normalny człowiek, który wie, do czego zdolne są służby Rosji — z pewnością zada sobie pytanie, czy pod Smoleńskiem mogło dojść do zamachu. Nie widzę w tym nic złego :)

PS. Polecam książkę  „Dzieci Arbatu” Anatolija Rybakowa, świetne kompendium wiedzy o działaniu służb w ZSRR, a przy okazji piękna powieść :)

Re: Poczet szurów...

Sputnik napisał/a
Poznałem dobrze ze 20 Ukrainców i w 99% święcie wierzą w zamach smoleński, że to Putin strącił Tupolewa.

Żadne argumenty do nich nie przemawiają.

To niestanowi bym miał nie najlepsze zdanie o Ukraińcach.
Etaam, pozwolę sobie przypomnieć, że poznałeś również pilotów LOTU, którzy twierdzili, że nic nie wskazuje na konflikt:

Sputnik napisał/a
Gadałem z Pilotami LOT'u i nic nie wskazuje na konflikt.
NIC! Więc spoko głowa :)
A to przecież nie sprawiło, że masz złe zdanie o pilotach...

Więc „spoko głowa”, nie musisz się tak martwić o Ukraińców, że jedzą niezdrowe czipsy :)

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

„Patostreamer posiedzi. Sąd podjął decyzję ws. Wojciecha O”.

„Sąd okręgowy w Bydgoszczy podjął decyzję w sprawie dalszego aresztu Wojciecha O.
Patostreamer został zatrzymany w styczniu przez policję po tym, jak w trakcie swojego wystąpienia w mieście groził śmiercią posłom”.

Źródło: https://www.o2.pl/informacje/sad-podjal-decyzje-wiadomo-co-z-patostreamerem-wojciechem-o-6753459101669888a

WOJCIECH O. I JEGO PARTNER MARCIN O. POZOSTANĄ W ARESZCIE

„Obaj mężczyźni zajmowali się patostremingiem i lobbowaniem na rzecz putinowskiego reżimu”.

Źródło: https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts/1779571945551264

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

Wykształcenie: Katolicki Uniwersytet Lubelski

Wykształcenie: Katolicki Uniwersytet Lubelski
Prezes Zarządu Fundacji „Chrześcijańskie Odrodzenie Europy”

 „Piotr Panasiuk, kandydat Konfederacji w wyborach parlamentarnych, tak komentuje zdjęcia cywilów zamordowanych w Buczy. Na jego profilu jest mnóstwo rosyjskich filmów propagandowych, Panasiuk udowadnia na każdym kroku, że masowe morderstwa to "fake".
Pozostaje tylko jedno pytanie; robi to za ruble, czy jest tzw. "pożytecznym idiotą"? Mamy nadzieję, że prokuratura to rozstrzygnie. Składamy zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa publicznego pochwalania wojny napastniczej”.

Źródło: https://www.facebook.com/osrodek.monitorowania/posts/1783686838473108