Poczet szurów...

Re: Poczet szurów...

„Polscy putinowcy. Ktoś jeszcze popiera tych ludzi?”

„Eugeniusz Sendecki, Maciej Poręba oraz aktualnie siedzący w areszcie Wojciech Olszański vel Aleksander Jabłonowski oraz niewystępujacy na filmie Marcin Osadowski - tzw. "Rodacy Kamraci" w krótkim filmiku wyjawiają swoją miłość do Putinowskiej Rosji oraz wstręt do Zachodu (filmiki sprzed wojny)”.

A poniżej filmik, na którym Wojciech Olszański vel. A. Jabłonowski wyraża wdzięczność ambasadorowi Rosji za... Iwana Sierowa!

Kim był Iwan Sierow: https://przystanekhistoria.pl/pa2/tematy/zsrs/81779,Iwan-Sierow.html

„Jeden z najbardziej osławionych funkcjonariuszy organów bezpieczeństwa państwowego ZSRS i symbol sowietyzacji Polski swoją błyskawiczną karierę zawdzięczał stalinowskiej czystce w NKWD„.

Warto też zwrócić uwagę, że Olszański vel Aleksander Jabłonowski, to idol Loli z sąsiedniego forum.

Polecam też komentarze na wykop.pl: https://www.wykop.pl/link/6531445/polscy-putinowcy-ktos-jeszcze-popiera-tych-ludzi/strona/2/

Polecam również to:

https://fb.watch/btZ3NojcOw/

„TAK ROZLICZAJĄ SIĘ PROROSYJSCY NARODOWCY - GDZIE JEST ABW?
Tak rozliczają się między sobą prorosyjscy narodowcy, którzy otwarcie wielbią Putina i popierają agresywną politykę Kremla.
Na filmie widać Eugeniusza Sendeckiego przekazującego 7 tysięcy złotych aresztowanemu kilka dni temu Marcinowi Osadowskiemu i skazanemu antysemicie Piotrowi Rybakowi.
To ci ludzie odpowiadają za budowę struktur organizacji antyszczepionkowców i prorosyjskich faszystów określających się Kamractwem.
Od wielu lat działają na rzecz polityki Putina doprowadzając w Polsce do niepokojów społecznych.
W ich towarzystwie widywaliśmy Olszańskiego, Bąkiewicza, Międlara czy Adama Andruszkiewicza”.

https://fb.watch/btZ3NojcOw/

Re: Poczet szurów...

:)))

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

„Melazja”

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Marcin Rola w swojej karierze zaliczył wiele głupich wypowiedzi, a ta poniżej to moim zdaniem jedna z najgłupszych:

Tak mówił krótko przed atakiem Rosji na Ukrainę:

Całe szczęście zreflektował się i sprostował swoje wcześniej wypowiedziane bzdury:

„Janusz Korwin Mikke Jeszcze kilka godzin temu twierdził, że nie czyta rosyjskich stron: https://twitter.com/JkmMikke/status/1502101224807710744

Tymczasem jednak posługuje się danymi ze stron https://lenta.ru  tu twitt: https://twitter.com/JkmMikke/status/1502288758732996610

Źródło: https://www.wykop.pl/artykul/6557645/janusz-korwin-mikke-absolutnie-nie-czyta-ruskich-stron-czy-aby-na-pewno/

https://www.wykop.pl/link/6557645/janusz-korwin-mikke-absolutnie-nie-czyta-ruskich-stron-czy-aby-na-pewno/

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik

„Janusz Korwin Mikke bezlitośnie masakruje Janusza Korwina Mikke”

„Pan Janusz to jednak fachowiec jest. Długość filmiku 49 sekund”

https://streamable.com/cs4uex

Re: Poczet szurów...

 Ryszard Czarnecki miał fikcyjnie zatrudnić asystenta parlamentarnego. "Jestem ofiarą w tej sprawie"
Europoseł PiS miał fikcyjnie zatrudniać asystenta parlamentarnego, który w rzeczywistości pracował w gospodarstwie innego polityka - informuje Radio ZET. Pensję pracownika wypłacał PE, który zażądał zwrotu pieniędzy. Ale Czarnecki do winy się nie poczuwa.

Dziennikarze Radia Zet ustalili, że w 2013 r. asystentem parlamentarnym europosła PiS Ryszarda Czarneckiego został 45-letni Grzegorz W. - rolnik z wykształceniem podstawowym, bez doświadczenia w polityce.
czytaj wiecej:

https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114884,28237962,ryszard-czarnecki-mial-fikcyjnie-zatrudnic-asystenta-parlamentarnego.html#s=BoxOpImg1