Poczet szurów...

Re: Poczet szurów...

Sputnik
Biedka umysłowy - ukochany Loli :)
W życiu bym nie trafił na jego wyczyny gdyby nie... Lola :)

Biedka umysłowy ma szereg przestępstw na koncie z $207 i zwany jest Peugeot - czyt. znęcanie się nad rodziną. Kanał CHWDP ma zablokowany ale działa pod nowym - reupload-

Co materiał to większy creange!!!

Gotów?

Re: Poczet szurów...

„Biedka został kosmetyczkiem i już nie przeszkadzają mu kagańce”

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
„Próba wylegitymowania szura z sekty prawa naturalnego”

Niektóre komentarze pod filmem:

„nie podlegam pod wasze prawo morskie" XD ta Pani to skarbnica wspaniałych cytatów”.

„Ambulans i do Tworek tudzież Drewnicy nie ma co dyskutować z "suwerenem". Szybko sprawnie”.

„Tacy ludzie są zbyt głupi, by rozumieć nawet ten szurowski bełkot, którego nauczyli się na pamięć, ale przez to najbardziej zawzięcia.

Powinni wezwać karetkę, bo z perspektywy każdej normalnej osoby, ta baba ma ostre urojenia, których uznaje za rzeczywistość, wywiad pokaże, że nie leczy się psychiatrycznie i powinna trafić co najmniej na obserwację.

Nie wiem, ile czasu zajmuje taka obserwacja, ale ze dwa strzały haloperidolu już powinny zdziałać chociaż tyle, że potem będzie bardziej się kryła ze swoi wychodzeniem z matrixa i bez pokazywania zbrodniczemu reżymowi wszystkich kart, bo znowu pojedzie na zastrzyki zdrowia z haloperidolu XD”.

„- Halo? Toszek? złapaliśmy uciekiniera z waszego szpitala. Proszę o szybki przyjazd karetki, koniecznie z kaftanem!”

„nieżle odleciała, nie ma to jak skleić kilka randomowych słów których się znaczenia nie rozumie ;)”

Re: Poczet szurów...

Czasami posiłkuję się opiniami o pracodawcach na portalu 'go-work'.
Ciekawe...
https://www.gowork.pl/opinie_czytaj,22889245

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
Trolle, szury i fake newsy w Internecie — fajny materiał, warto posłuchać :)

Re: Poczet szurów...

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Sputnik
„Rozkaz dla generałów wojska polskiego — śmigłowiec Black Hawk ma być podstawiony w Chlewiskach”

„Namaszczony - Maciej Modzelewski i Wskrzesiciel Narodu”

Re: Poczet szurów...

Sputnik
Na 100% nazwa Chlewiska mi coś mówi i na 100% tam byłem! A! :) Była tam impreza integracyjna mojej firmy. Skansen i jakiś dworek. Przez Chlewiska przejeżdżałem do Końskich z przetargami. Ale po co mu Black Hawk? Rozumiem,  że dopiero jak mu podstawią to sprawa będzie wyjaśniona.

Re: Poczet szurów...

O co chodzi szurom, że mają potrzebę plucia na ludzi???

12345 ... 7