Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Pol'and'Rock, Przystanek Wooddstock — fajne momenty (tego chyba nie zobaczysz dzisiaj w TVP1?)
#polandrock

Black Stone Cherry - Peace Is Free #polandrock2019

"Wiem, że bywa ciężko.
Musisz oprzeć się na mnie, bracie, nie możesz się poddać.
Zapomnij o swoich problemach, zapomnij o bólu.
Podnieśmy kieliszki i zapomnijmy o naszej nienawiści.
Nie sprowadzaj swojego smutku na mnie, kiedy pokój nie kosztuje nic.
Przed nami słońce, bracie, które czeka na mnie.
Czy nie widzisz?
Czy cały świat nie może kochać się nawzajem?
Rzućcie broń, naprawcie cały głód.
Nie sprowadzaj swojego smutku na mnie, kiedy pokój nie kosztuje nic."

Kwiat Jabłoni - Dziś późno pójdę spać #polandrock2019

Kwiat Jabłoni - Dziś późno pójdę spać #polandrock2019

Witek Muzyk Ulicy - A ja mam kaca - #polandrock2019

Witek Muzyk Ulicy - A ja mam kaca - #polandrock2019

Agnieszka Chylińska - Kiedy powiem sobie dość - #polandrock2019

Agnieszka Chylińska - Kiedy powiem sobie dość - #polandrock2019

Łydka Grubasa - Rapapara #polandrock2019

Majka Jeżowska - A ja wolę moją mamę #polandrock2019

Majka Jeżowska - A ja wolę moją mamę #polandrock2019

Majka Jeżowska - Na plaży #polandrock2019

Majka Jeżowska - Na plaży #polandrock2019

Najpiękniejsze momenty festiwalu Pol'and'Rock (dawnego Przystanku Woodstock)

Najpiękniejsze momenty festiwalu Pol'and'Rock (dawnego Przystanku Woodstock)

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

Warto dodać, że na tegorocznym festiwalu Pol'and'Rock odbyło się także spotkanie z naszą polską noblistką — Olgą Tokarczuk:

Kwiat Jabłoni - Za siódmą chmurą #polandrock2019

Kwiat Jabłoni - Za siódmą chmurą #polandrock2019

Agnieszka Chylińska - Winna #polandrock2019

Agnieszka Chylińska - Winna #polandrock2019

Słuchać na cały regulator — precz z melancholią. Ten utwór w wykonaniu Chylińskiej daje ogromnego kopa energii na cały dzień. Uwaga — istnieje ryzyko, że sąsiedzi zamówią wam egzorcystę i straż miejską...

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

Budka Suflera - Jolka, Jolka #Woodstock2014

Wprawdzie jest to Festiwal Woodstock 2014,
ale wykonanie piosenki "Jolka, Jolka" jest tutaj tak zjawiskowe,
że warto je przypomnieć.

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

MaryLou
Rzeczywiscie,porywające wykonanie i atmosfera rewelacyjna,ciaaarryy  :) Szu,gdybys mial wybrac dwa festiwale:Opener czy Poland Rock,to na jaki bys sie wybrał? Chce prezent 30latkowi sprawic:) Przeciez masz 30ke,doradz!:)
Ups,to dwa rozne festivale, kazdy inny, i w kazdym o co innego chodzi i co innego sie gra :)))sama sobie odpowiedzialam,:):):) Ale dzieki!:)

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

MaryLou napisał/a
[...]
;D

Cześć Lwiczko,

ja mam nawet ciągle 20-kę...
dzięki za odmłodzenie ;)

Rozumiem, że ten prezent miałby być niespodzianką
,ale ja akurat jestem zwolennikiem praktycznych prezentów...

Więc pewnie przeprowadziłbym wcześniej szczegółowy wywiad środowiskowy lub podpytał 30-latka, co woli, i czy w ogóle lubi takie koncerty i spędy ludzi ;)

Myślę, że bardziej uniwersalnym prezentem jest zaproszenie - Voucher na dobre jedzenie do jakiejś restauracji, tutaj istnieje mniejsze ryzyko, że prezent będzie nietrafiony...

"Mamy po 20 lat"

Pamiętam, że gdy byłem dzieckiem i słuchałem powyższej piosenki, to zastanawiałem się, jak w ogóle można być tak starym i mieć 20 lat ;)

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

MaryLou
Ten post był aktualizowany .
:)))) Z tym jedzonkiem to prawda:))rzeczywiscie dla mezczyzny w kazdym wieku jedzonko to najlepszy prezent:))A czlowiek wymysla,zamiast schabowego usmazyc:))
Hmmm...Opener był marzeniem kiedys,ale widze,ze lata leca,a z marzenia nici,chyba glownie ze wzgledu na kase,bo chcialoby sie wszedzie byc...Z tego wszystkiego chyba dostanie bilet na mecz pilkarski Polska-Islandia w Poznaniu...Niestety,ze mna:))))))) Byly juz rozmowy i sprzeciwu nie widzialam:)) No chyba,ze dam 2 dla osoby towarzyszącej:))
Obiecalam sobie,ze juz na Bulgarska w zyciu nie pojade,bo kibice Lecha zatrzesli stadionem po porazce z islandzka druzyna Stjarnan w 2014 r. zas trenera Rumaka pozegnali "Wyp...aj!". To bylo szokujace doswiadczenie. No ale teraz repra bedzie grala,wiec moze kibole nie zjadą..
Tak więc jeden "problem" załatwiony dzis:)) Lece dalej:))
 Lewy strzeli dzis?:)
Pozdrawiam cieplo w ciepła zimę...
 Niżej: Ja mam 20 lat,Ty masz 20 lat:))
https://www.youtube.com/watch?v=5kmFFjbIPm4  a tu oryginał:) https://www.youtube.com/watch?v=KWy0gtb4rP8

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Łydka Grubasa - Nie mam zasięgu"

"Przyszli po mnie, gdy nastał poranek
Czeka na mnie już pokój bez klamek..."

PS. Również Pozdrawiam!