Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Happysad - W piwnicy u dziadka / #Woodstock2013"

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Łydka Grubasa - ZUS #polandrock2018"

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Big Cyc - Ballada o smutnym skinie"

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

Majka Jeżowska - A ja wolę moją mamę #polandrock2019

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

Lwiczka9
Majka to Majka Szuwarku w nowej odsłonie dla młodego nowego pokolenia🙂 a i starzy się ciesza😉😉 Miły akcent na dzień mamy...Masz dobrw serce... Dobrej nocy i miłego dnia...

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

Lwiczka9 napisał/a
Majka to Majka Szuwarku w nowej odsłonie dla młodego nowego pokolenia🙂 a i starzy się ciesza😉😉 Miły akcent na dzień mamy...Masz dobrw serce... Dobrej nocy i miłego dnia...
Cześć Lwiczko, ja się zastanawiam, co Majka Jeżowska robi, że ciągle tak świetnie wygląda i trzyma formę.
Niejedna nastolatka mogłaby jej pozazdrościć wdzięku i figury. Pozdrawiam

"Majka Jeżowska - Laleczka z Saskiej Porcelany"

"Majka Jeżowska na Najpiękniejszym Festiwalu Świata! #polandrock2019"

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Hurrockaine - Jak Ci powiedzieć #polandrock2019"

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Happysad - Smutni Ludzie #polandrock2019"