Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

"Raz Dwa Trzy - W Wielkim Mieście #polandrock2021"

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

„Dubioza Kolektiv - Minimal #polandrock2021”

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

„Gooral i Mazowsze - niezwykły projekt na Najpiękniejszym Festiwalu Świata”

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Flaga Polski na koncercie Skindred #polandrock2022

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

„Kwiat Jabłoni - niezwykły koncert! #polandrock2022”

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

 Krzysztof Zalewski - Zabawa #polandrock2023

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

Kawusia
<quote author="szuw">
Krzysztof Zalewski - Zabawa #polandrock2023

</quo
W Kielcach też robiliśmy  tak komórkami . Zauważ jak nie które komórki migają na moment jak gwiazdki ,fajny efekt.

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

szuw napisał/a
Flaga Polski na koncercie Skindred #polandrock2022

Super efekt z tą flagą
12345