Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Re: Pol'and'Rock 2019 - fajne momenty festiwalu

"Dżem - Whiskey #polandrock2021"

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

"Sektorówka na koncercie Dżemu!"

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

"Drugi dzień 27. Pol'and'Rock okiem KręciołaTV"

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Kasia Kowalska - Maskarada #polandrock2021

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

"Cheap Tobacco - End Of This Love #polandrock2021"

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

"Dżem - Mała Aleja Róż #polandrock2021"

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Super! Rok temu pytałem czy gramy...
Odpowiedź typu może tak, może nie...
Najlepsze było w tym wszystkim to, że w koszulce "Przystanek.." był mój dyspozytor z PKP Grochów - świetny Gość!

Czekaliśmy ok. do 3:00 rano na Pendzia by wyprawić do Bielska-Białej i zapodałem mu temat 🤗

Re: Pol'and'Rock, Przystanek Woodstock - fajne momenty festiwalu

Vavamuffin - Bless #polandrock2021