Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
2505 kobiet wbiegło do morza . Pobiły rekord Guinnessa . Każda z uczestniczek wpłaciła po 10 euro (oczywiscie zarówno one jak i inni mogły wpłacić wiecej). Celem tego wszystkiego było zbieranie pieniędzy dla dzieci chorujących na raka.  Wydarzenie zadziało się w Irlandii i sprawiło (tak w nazwiązaniu do Jolciowego wątku) że zacząłem całkiem powaznie rozwazać Irlandię jako miejsce wczasów , urlopu itp ;)

Nazwa imprezki "Strip and Dip".  A więcej informacji chociazby tutaj : https://www.tvn24.pl/ciekawostki-michalki,5/strip-and-dip-ponad-2-5-tys-kobiet-nago-w-morzu-rekord-guinnessa,844252.html

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
Czekam na analogiczny projekt ze strony panów.  Obejrzę z przyjemnością.

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani napisał/a
Czekam na analogiczny projekt ze strony panów.  Obejrzę z przyjemnością.
Ojj no sam nie wiem. Czy my byśmy zarobili choć 1/10 tego co Wy? Nie bez powodu to własnie panie są nazywane płcią piękną ;)

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
Nie zapominaj,  że w tym  przypadku sama idea jest piękna,  o czym zawstydzona przypominam.;)

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
Masz rację, idea jest piękna ale  sama idea nie pomogłaby dzieciom  , chociaż z drugiej strony Ty wyrażasz zainteresowanie więc może i coś by z tego wyszło ...no sam nie wiem

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
Nie zapominaj,  że w tym  przypadku sama idea jest piękna,  o czym zawstydzona przypominam.;)
A 14 rugbystów może być? ;)
http://www.fakt.pl/sport/inne-sporty/ciekawy-sposob-walki-z-rakiem/vxvc41z

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Anna.
Piękna akcja!
Pokonać skrępowanie w szlachetnym celu...piękny widok, brawa dla tych pań.

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Kpt.Wojtek
Ja juz na awku jestem toples ale jeszcze nic za to nie placilem ;)