Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
A widzisz, należy zachować ostrożność...i tu nie będę się uśmiechać bo czy wypada uśmiechać się do cudzego nieszczęścia?

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
Ehh tam akurat wszyscy się zaśmiewali do łez z tej historii. No ale oki , jak spotkam owego opowiadacza to go zapytam czy odkupił piłkę właścicielowi :D

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Anna.
Ja słyszałam o wieczorze kawalerskim, który dla jednego z uczestników zakończył się pedicurem wykonanym szlifierką ;-).

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
Anna. napisał/a
Ja słyszałam o wieczorze kawalerskim, który dla jednego z uczestników zakończył się pedicurem wykonanym szlifierką ;-).
Naskórek ścierali jak mniemam? Ach czegóż to sie dla urody nie zrobi :D

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
No tak...można odkupić w gabinecie chirurgii plastycznej.  Trochę kosztuje.  Niestety to tylko atrapa..;)

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
Szczególnie po solidnej dawce środka znieczulającego.;))

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
No tak...można odkupić w gabinecie chirurgii plastycznej.  Trochę kosztuje.  Niestety to tylko atrapa..;)
Tifani , jemu chodziło chyba o coś innego niż myslisz :D

Według historii to piłka go trafiła i się nadziała , stąd ta dziura (miej wyrozumiałość to meskie historyjki wzmacniane procentami) ;))

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Anna.
;-D ścierali i naskórek, ale jak już go starli, tarli dalej, a potem do przyjazdu pogotowia stopy były jeszcze ogrzewane żarem z ogniska, ułożyli go dość blisko, noc była chłodna, a przyjaźń gorąca.  Niestety, drużbowania odmówił i na wesele nie dotarł.
Ale jakie wspomnienia...;-).
12345