Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
Sam pomysł dobry ale zabawa piłką bez osłony miejsc wrażliwych, może skończyć się nieszczęściem. Panowie w tym konkretnym przypadku,   wykazali się brakiem roztropności. ;)

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
W takim razie czas najwyższy zweryfikować tę postawę ... popraw się pan Panie Kapitanie. ;)

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Kpt.Wojtek
tifani napisał/a
W takim razie czas najwyższy zweryfikować tę postawę ... popraw się pan Panie Kapitanie. ;)
Kurna, mam sie ubrac w zbroje z husarskimi piorami w taki gorac? Wystarczy, ze mam w lodce bejsbola i maczete!

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Kpt.Wojtek napisał/a
Ja juz na awku jestem toples ale jeszcze nic za to nie placilem ;)
Kapitanie gdybyś płacił to jakby to ujęła Anna mógłbyś pokonać swe skrępowanie w słusznym celu ;)

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez tifani
tifani napisał/a
Sam pomysł dobry ale zabawa piłką bez osłony miejsc wrażliwych, może skończyć się nieszczęściem. Panowie w tym konkretnym przypadku,   wykazali się brakiem roztropności. ;)
Zaryzykowali dla pięknej idei ;))

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Kpt.Wojtek
Wrzuć na "tacę" !  :)

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
A ja znam taki przypadek, że skończyło się amputacją.

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
tifani napisał/a
A ja znam taki przypadek, że skończyło się amputacją.
A ja znam historię z wieczoru kawalerskiego (nie mojego) gdzie po paru głębszych ktoś opowiadał o przedziurawieniu piłki ;))