Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
Ooolaboga , to on musiał mieć chyba kopyta zamiast stóp że aż takich zabiegów wymagał

Chociaż to ognisko to jeszcze chłodem nocy idzie wytłumaczyć :D

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

tifani
Ach...nie wzięłam tego pod uwagę...teraz zobaczyłam to z zupełnie innej perspektywy. .;)))) Ale moja historia właśnie miała finał w klinice piękności (że się tak wyrażę).  Ale najpierw odbyła się sprawa sądowa z tytułu trwałego okaleczenia , w szczegóły już nie będę się wchodzić.

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
Reety , szlifierki , ogniska , kliniki piękności  , mocny wątek się robi :D

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Anna.
Widzisz jak płynnie można przejść od pięknych kobiet do pijanych facetów, a stąd już prosta droga na szpitalne oddziały, a nawet przed sądy ;-))). Ja mam tak czasem z myślami, zaczynam od jakichś zmysłowych ust, idę przez obiad na następny dzień, a kończę na terminach płatności  ;-).

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Ryo2
Anna. napisał/a
[...]

Grosz to pieniądz , pieniądz to forsa , forsa to grunt , grunt to ziemia , ziemia to matka , matka to anioł , anioł to stróż , stróż to dozorca , dozorca to gospodarz :D

Akurat pijani faceci często sobie gawędzą o pieknych kobietach więc jakistam link istnieje :)

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Anna.
;-) wolę jak robią to na trzeźwo, wtedy mniej nas obrażają i nie kojarzymy się im tylko z sexem ;-D...chyba...;-).

[...]

Z tym to różnie bywa ale ciii to są straszliwe męskie tajemnice których kazdy zobowiązuje się strzec gdy mu się głos zmienia w okresie dojrzewania :D

Re: Ponad 2500 nagich kobiet... :D

Anna.
;-) wy i tajemnice... ;-).
Dobranoc  Ryo, strażniku ;-).