Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Serenity napisał/a
Ps.2) Ty, zmieniając nick z "szuwarka" na "szuw" stałeś się też numerologiczną 8
Czy to magia?;))
Na pewno magia lub jakaś inna moc, czasami spotykam w życiu takie dziwne zbiegi okoliczności :)

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Wspomnienie

Re: Powiedzcie mi Dziewczyny czym rozczarowałyście Pana Rata (wujcia vel kapitana)

Serenity napisał/a
Większosc z nas nazywa Cię wciąż "Szuwarkiem", więc może coś tam i z 7- ki jest w Tobie?
Podchodzę do tej numerologii z lekkim przymrużeniem oka, podobnie jak do horoskopów, chociaż, gdy czytałem o numerologicznych ósemkach, to niby wiele się zgadzało. Ósemka jest mi bardzo bliska, była moją ulubioną liczbą, zanim jeszcze usłyszałem o jakiejkolwiek numerologii.

A które obliczenie jest ważniejsze? Na podstawie daty urodzenia czy na podstawie imienia i nazwiska, nicku?

[...]

Dla mnie też ósemka jest szczególną liczbą, bo to znak nieskończoności.
Ale u mnie wciąż przewija się ta 9- ka i nawet by się zgadzało, chociaż 7- ka także;)
To podobnie, jeśli chodzi o ten ascendent urodzeniowy ( u mnie Lew, choc jestem z pod znaku Ryb)

Myślę, że ważniejsza jest data urodzin, bo imię czy nazwisko można zmienic, a daty urodzin nie.
Podobno wpływ planet ma znaczenie w trakcie naszego urodzenia, resztę dopełnia środowisko.
Ja w to akurat wierzę;)
No właśnie tak mi się wydawało, że ważniejsze jest na podstawie daty urodzenia — dzięki za odpowiedź :)