Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał (i nie tylko)

Re: csajok sulielött megtáncoltatva

Część imprezowiczów przeniosła się na domówki, jest karaoke. Tyle pięknych dziewczyn na imprezie, a ja bawię się telefonem. Telefon jest lepszy, piękne dziewczyny są nudne.

Re: taniec brzucha

dziewczyna z perłami
Jak opanujesz tak taniec brzucha nie ogonisz się od mężczyzn.

Re: taniec brzucha

dziewczyna z perłami
Dodaję  + "Alfa Boys" "Czerwona sukienka". Polska.

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

Wspomnienie

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

rozalka
Obejrzałam w wolnej chwili:) Niektóre rozłożyły mnie na łopatki:)
Martwi mnie jedno, Szuwarku. Dlaczego nie spałeś całą noc?
Moja propozycja jest następująca: https://youtu.be/RW65T5SjFeA

Re: taniec brzucha

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Jak opanujesz tak taniec brzucha nie ogonisz się od mężczyzn.
Dlatego korzystając z okazji, apeluję do tego pana, który posyła mi mailem swoje nagie fotki, aby zaprzestał tego procederu. Ja tylko tak żartowałem z tą tęczą <<--

Re: taniec brzucha

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez dziewczyna z perłami
dziewczyna z perłami napisał/a
Dodaję  + "Alfa Boys" "Czerwona sukienka". Polska.

Sukienka czerwona jest nieważna, liczy się wnętrze, czyli to, co znajduje się pod sukienką :)

Re: Propozycje taneczno-muzyczne na karnawał 2017

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Serenity napisał/a
Cos starego
Piersi- Balkanica

Bardzo lubię tę piosenkę. Szkoda, że nie zaprezentowano jej na Eurowizji — miałaby spore szanse na wygraną.