Przedstawiam dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple i innych " purpurowych " wykonawców

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
a ten utwór z roku 1976, uważam za jeden z najlepszych w kolekcji wczesnego " Whitesnake " przed okresem bardziej komercyjnym
http://www.youtube.com/watch?v=MA3DNlBMNL0&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Jak na razie najbardziej przypadł mi do gustu ten utwór  https://www.youtube.com/watch?v=4fsbIbAt_mo
 Przez chwilę był na tym wątku ale w tajemniczych okolicznościach znikł ;) a pojawił się inny, mam rację?

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
wczoraj go wstawiłem, ale potem zamieniłem na April- mnie się on bardzo podoba, ale uznałem, że może dla Ciebie momentami zbyt dynamiczny, ale jeśli przypadł Ci do gustu to miło:)

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
ten utwór jest dość znany, i ma bardzo piękny tekst o przemijającej miłości
http://www.youtube.com/watch?v=GOJk0HW_hJw&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Wenus
Miałam go kiedyś na jakiejś płycie składance. Bardzo go lubię do dziś.

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
widzę, że czasem stykamy się:) w pewnych klimatach muzycznych, a ten utwór podoba Ci się? to też jest Coverdale
http://www.youtube.com/watch?v=nZNz5pYUv98&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
a zobacz jaki ten utwór jest interesujący- w repertuarze tego wykonawcy jest wiele takich muzycznych perełek
http://www.youtube.com/watch?v=5gjCUfVjsKM&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Bardzo, uwielbiam taki głos, nie powiem Ci gdzie on we mnie wnika
12345