Przedstawiam dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple i innych " purpurowych " wykonawców

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
no to niech wnika:) i niech przynosi Ci cudowne sny:)
http://www.youtube.com/watch?v=EBIDIXMlY8c& -myślę, że zainteresowałem Cię tym artystą i zapamiętaj to, że to był także wokalista Deep Purple na 4 płytach w okresie 1974-1976

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Wenus
Tak, już wczoraj szperałam na YT i szukałam jego wykonań.

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
czyli potwierdzasz, że Kobiety potrafią "zakochać" się w męskim głosie, a wiesz, że On ma przydomek " brzydal " bo już teraz się trochę zestarzał-jego rocznik to 22.09.1951.

Uroda u mężczyzny nie ma aż takiego znaczenia ale głos tak, przynajmniej dla mnie. A to coś, co znalazłam i mi się podoba https://www.youtube.com/watch?v=DjmVyC9e9EU

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
no to masz chyba "nowego" artystę do słuchania, fajnie, że tak się wciągnęłaś w ten wątek:)
to na dobranoc:) miło było:)
http://www.youtube.com/watch?v=dTrbU-D-heI&

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Wenus
:)) Właśnie tego słuchałam przed chwilą.
Idę jeszcze rozwiesić pranie ale już życzę kolorowych snów i do miłego :)

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
to są moi ulubieni wykonawcy, a więc ten wątek wymaga " pola ochronnego " :)))

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
taką " perełkę " Purpli znalazlem na tubce-pewnie nie znaliście tego utworu bo oni rzadko go grywali " no, no, no, " z plyty " Fireball " 1971
https://youtu.be/P5WVqZqw1Es
12345