Przedstawiam dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple i innych " purpurowych " wykonawców

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
i jeszcze jeden spokojny purplowy klasyk ze składu " mark III "
http://www.youtube.com/watch?v=xttiNVkEXjQ&  ps.wszyscy myślą, że to zespół ostrych "szarpidrutów" a to była oryginalna i niezwykle wszechstronna grupa

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Wenus
No właśnie ja zawsze tak myślałam, że oni grają tylko taką "cięższą" muzykę ale i ja znajdę coś dla siebie, może nawet ich polubię :)

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

A takie nietypowe wykonanie ich utworu przez innego wykonawcę jak Ci się podoba? https://www.youtube.com/watch?v=WKypfV0ww5k

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
ja nie lubię jakichkolwiek coverów, zawsze wolę oryginał, a to wykonanie to nie na moje ucho:)
-a podoba Ci się ten utwór Purpli z 1969 r.-ps. to tak dla Ciebie:) na dobranoc http://www.youtube.com/watch?v=DHu3D47HhHA& -jutro możemy pobawić się przy innym zespole -dobrej nocki:)

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Wenus
Odpłynęłam ;) Natomiast w "Solider of Fortune" nie tylko muzyka ale i głos wokalisty jest the best :)

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

Dzięki za muzyczny wieczór :) Jeszcze trochę posłucham.... Dobranoc :)

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
ten wokalista to David Coverdale następca tego najważniejszego Gillana, jeśli Ci się podoba głos tego Coverdala to możemy poszukać coś dla Ciebie w jego zespole Whitesnake, pa:)

Re: Przedstawiam 3 dziwne i nietypowe utwory zespołu Deep Purple

da®®io
a to jest najsłynniejszy utwór D.Coverdala jaki nagrał pod sztandarem Deep Purple-mark III
" Mistreated " z płyty " Burn " 1974
http://www.youtube.com/watch?v=JyAZ4oEQkTs&
12345