Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
Muszę przyznać iż macie super fajne forum;))) Miłego dnia dla Was;)))
.

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

.
Fajnie ze jestes Ewka !!!

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

Techniczny
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ewaceha
Uwaga! tutaj nie wolno przepraszać! Ale za to MOŻNA pisać :)

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez .
lvNa forum Onetu był link no i klikłam w niego, a teraz to tylko zajrzałam z ..........babskiej ciekawości tylko;) Dobry dzień;)

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Techniczny
Czy więc mogę się zalogować i przyłączyć do Was? (znaczy chodzi mi o założenie konta)

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ewaceha
To "iv" chyba mi weszło z próby wpisywania kodu z obrazka...

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez ewaceha
ewaceha napisał/a
Czy więc mogę się zalogować i przyłączyć do Was? (znaczy chodzi mi o założenie konta)

Ewo, co za pytanie. Oczywiście, ze możesz. Każdy może tutaj wejść i pisać. Forum jest otwarte dla wszystkich. Pozdrawiam

Re: Przepraszam,że tu weszłam....ale to przez przypadek chyba;(

ewaceha
Dziękuję
spróbuję chociaż nie wiem czy mnie forumowicze zaakceptują?
123