Radio Online

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

serenity. napisał/a
Trójka to radio z tradycjami, a Marek Niedźwiecki jest jego nieodłącznym głosem;)
Zasłuchiwałam się swego czasu (również w jego głos) i pamiętam, iż byłam trochę zdziwiona, bo wyobraźnia bywa omylna..:)
Wojciech Mann, w którejś ze swoich audycji opowiadał, że gdy był młodszy i mniej znany, to niektóre  z jego fanek bardzo chciały go zobaczyć, a gdy już zobaczyły to najczęściej mówiły: "Jak to? To naprawdę Pan? Phi..."

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Wspomnienie

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

serenity. napisał/a
Haha, no nie dziwię się;) jakżesz to często można się pomylić;p
Mann powinien wówczas odpowiedzieć: "przecież dla kobiet najważniejszy jest charakter"
Czy jesteśmy hipokrytkami? Bo zarzucamy mężczyznom, ze w większej mierze zwracają uwagę na naszą cielesność, w przeciwieństwie do nas.., bo my kochamy się w inteligencji;p
Chyba każdy, w jakimś stopniu ocenia człowieka po wyglądzie, przynajmniej przy pierwszym kontakcie. A kobiety też lubią "zawiesić oko"

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Honey
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
Ha, dopiero na "talerzu" podane przekonało swoim smakiem?
;)

Pozdrowionka serdeczne
///////////////////////////////

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Honey napisał/a
Ha, dopiero na "talerzu" podane przekonało swoim smakiem?
;)

Pozdrowionka serdeczne
Istnieją takie potrawy, do których ludzie przekonują się dopiero po spróbowaniu. Osobiście ważam, że powinno dać się szanse każdej potrawie, Pozdrawiam!

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Honey

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Wspomnienie

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

serenity. napisał/a
HoneyDarling, bo żeby być szczęśliwym, trzeba zrezygnować z odliczaniu czasu ;)
Szuwarku sa takie "potrawy" muzyczne, które moje ucho znieść nie może. To samo dotyczy podniebienia;)
Zawsze wiedziałam, że węgorz np. nie przypadnie mi do gustu i raz postanowiłam spróbować.
Żadnej rewelacji- po stokroć wolę pstrąga albo łososia;D
Cześć Sylwia, według mnie wędzony węgorz jest pyszny, łosoś jest smaczny w każdej postaci, a pstrąg jest świetny grillowany, podawany z masłem czosnkowym i dużą ilością cytryny