Radio Online

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

serenity. napisał/a
Nie wiem, jak to robicie, że wklejając adres w zakładkę "Link" wyświetla się obraz z youtube..?
Mnie się nie udaje...
Cześć Sylwia, żeby na forum Nabble wyświetlić obraz YouTube, trzeba najpierw skopiować kod z YouTube a następnie wkleić go na forum.
1. Na YouTube, pod każdym filmikiem jest napis "Udostępnij". Klikasz "Udostępnij", a następnie klikasz na napis "Umieść" Po kliknięciu w "umieść" pojawi się kod do skopiowania.

2. Zaznaczasz cały kod (kod który jest w ramce) i klikasz kopiuj

3. Skopiowany kod trzeba wkleić teraz na forum, klikasz w tym celu "osadź"

4. następnie klikasz na napis "tagi osadzania" i wklejasz pomiędzy tagi skopiowany wcześniej kod filmiku, czy piosenki

Wklejasz kod pomiędzy tagi i klikasz "opublikuj wiadomość'

Tak wyglądają tagi:  tutaj wkleja się skopiowany z YouTube kod

I to wszystko, może wygląda to skomplikowanie, ale w rzeczywistości jest banalnie proste.
 ;)

Pozdrawiam

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Wspomnienie
Ten post był aktualizowany .
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie

[...]

Wiesz, że ta Twoja złota rybka pomału spełnia moje życzenia>?;)

Najważniejsze było te pierwsze i odpukać wszystko idzie w dobrym kierunku.
Co do drugiego, to zamierzam w tym roku zwiedzić Barcelonę i zobaczyć na własne oczy piękną architekturę Gaudiego.

Już jestem podniecona;)))
https://www.youtube.com/watch?v=2YWC1N_WVv8

Co do pokoju na świecie, to myślę, ze złotej rybce będzie trudno...musi przekonać wszystkich, po co warto żyć.

;)

Posłucham sobie Twojego radia....

Cześć, to jak najbardziej prawidłowo, Złote rybki od tego właśnie są, żeby spełniały życzenia.
Życzę Ci, żeby i druga część życzeń jak najbardziej się spełniła. Barcelona to na pewno piękne miasto.
Każdy powinien mieć swoją Złotą rybkę i swoją Barcelonę o której marzy i do której dąży ;)

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
WOW, zauważyłeś ile jest odsłon?
Wszyscy tu wchodzą słuchać radia;)

Wiesz czym różni się radio od youtube?

W radio nie wiesz jaką muzykę ktoś puści...i nie możesz powtórzyć;D

Czasem ważne są też audycje co te muzykę poprzedzają.

Bardzo lubiłam słuchać kiedyś muzyki nocą..
To zależy jakie radio, podejrzewam, że w radio Gardarica muzyka się powtarza i dosyć szybko może się znudzić. Najprawdziwsze i najmniej przewidywalne radio jakie znam to "Trójka". Słucham codziennie po wiele godzin i ciągle mnie zaskakuje. Polecam wszystkim, którzy mają dosyć katarynkowych stacji komercyjnych :)

PS W "Trójce"  mniej-więcej wiem jaką muzykę ktoś puści (jaki gatunek muzyki, koncert jakiego wykonawcy, itp). Mają fajną ramówkę <<--

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Wspomnienie

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

serenity. napisał/a
No tak, pamiętam, że lubisz radiową trójkę. Tutaj jest sama muzyka, a jednak audycje też mogą być ciekawe.
Ja bardzo rzadko słucham radia, kiedyś bardziej szczególnie nocą, gdy muzyka towarzyszyła mi w trakcie zasypiania;) a często przez ciekawe audycje nie spałam prawie do rana...
Teraz ledwie przymknę oczy, to już śpię:)
Radia słucham bardzo często, zasypiam, śpię i budzę się z radiem. Ale za to nie oglądam telewizji, no może tylko czasami, jakiś fajny mecz piłkarski