Radio Online

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Wspomnienie

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Wspomnienie

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

Wspomnienie

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
A halibut?;) Też wędzony, prawda?
Tez pstrąga grillowałam. Mam w ogrodzie palenisko na ognisko i na nim stawiamy ruszt. Tak, że wszystkie potrawy pachną drewnem, a nie węglem drzewnym. I uwaga: grillowałam go w sreberku, z dodatkiem cytryny i soli do smaku. Do tego było pieczywo z masłem czosnkowym;D Czy Ty byłeś wówczas na tym moim pikniku?;p
To nam się wątek kulinarno-muzyczny zrobił, jak widać od muzyki do dobrego jedzenia bardzo krótka droga. Nie szkodzi, ja bardzo lubię o jedzeniu rozmawiać ;) Halibut też pewnie smaczny w każdej postaci, zresztą jak większość morskich ryb. Jeśli chodzi o ryby to zdecydowanie bardziej wolę morskie od słodkowodnych, Chociaż takiemu szczupakowi, sandaczowi czy pstrągowi tez niczego nie brakuje. Zawsze mnie zastanawiało, co takiego ludzie widzą w panu karpiu, jest przecież tyle smaczniejszych ryb, no ale i karpia można zjeść. Ja lubię chyba prawie wszystko, łącznie z zupkami chińskimi z Radomia ;)

Odnośnie pikniku, pstrąga, "sreberka" i masła czosnkowego, to wszystko wskazuje na to, że byliśmy na tym samym pikniku ;)

Re: Radio GardaricaGOLDS: Russia,St.Petersburg

W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Wspomnienie
serenity. napisał/a
Troszkę przycupnęłam ze słuchawkami, ale dziś coś przynudzają.
Więc sobie troszkę pogrzeszę, a co?;)
http://www.youtube.com/watch?v=O0DVcdvd9K8
Uwielbiam tą piosenkę;p

No, no, fiu, fiu, fajny ten grzech, słowa i muzyka też niczego sobie, warto było posłuchać ;P