Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Ciekawy materiał, warto posłuchać:

O NATO i Unii Europejskiej:

Cały materiał:

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Przyłaszczka
Obserwuję wyraźny wtyłzwrot obecnej władzy z lękiem o przyszłość moją, moich najbliższych i całego kraju. Zdecydowanie dzieje się bardzo źle, kiedy Polska zwraca twarz ku wschodowi, bo my będziemy następni w kolejce po Ukrainie i może się to stać szybciej, niż myślimy.

Z drugiej strony zimy w tym kraju są dotkliwe, a dom trzeba czymś ogrzać, najlepiej czymś tanim.
🦋🦋🦋

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Tak, material ciekawy ale jedno bylo i jest pewne, ze Polacy nie beda sie bili za Ukraine.

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Drapak
Ta rzeczywiście autorytet pierwsza klasa, marny mąż swej żydowskiej żony Anny która non stop opluwa o ile nie obrzyguje Polske na łamach prasy usa :)  W dodatku morowy chłopak jako minister spraw zagranicznych pierwszy taki wystąpił w obejscanych galotach. Jaki wstyd jak blama. Normalny człowiek po czymś takim nie otworzyłby gęby publicznie a ten nie ma wstydu. A na Ukrainie zna się jak mało kto wystarczy wspomnieć jego słowa po majdanie ,,Podpiszcie albo wszyscy będziecie martwi" BRAWO :) że też istniej na tej planecie ktoś komu taki pajac imponuje :)

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Drapak napisał/a
[...]
A dla Ciebie kto jest autorytetem?
Pewnie: Jarosław Jakimowicz, Magdalena Ogórek, Robert Bąkiewicz, który chce nosić „krużganek oświaty” oraz  Marian Kowalski fotografujący się na tle fototapety udającej regał książkami?

Mnie np. byłoby wstyd używać słownictwa typu: „obejscanych galotach”,  „obrzyguje” „taki pajac”, „zbity ryj”- ponieważ to jest słownictwo rodem z jakiegoś patologicznego rynsztoku.

Dziękuję Ci za opinie, chociaż Twoja opinia nic dla mnie nie znaczy, szczególnie po tym, co napisałeś np. o Macieju Orłosiu lub kiedyś o Oldze Tokarczuk.

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

PS. A jeśli rozmawiamy o autorytetach, to ciekawe „autorytety” można zobaczyć np. tutaj:

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Albo tutaj:

Re: Radosław Sikorski o Ukaranie, Rosji i Unii Europejskiej

Drapak
Dla mnie kto jest autorytetem ? Proszę bardzo Mój Ojciec.
Co kopara opadała ? nie żaden towarzysz ani sorosz ani gówniara gretha ani pseudo dziennikarze z onet de czy ITI WSI tylko Mój Ojciec.
12