Rangi na forum

Re: Rangi na forum

da®®io
dzięki za docenienie mojej pracy- to co podałeś może być, widać stopniowanie-a jesli nadawanie rang nie jest wielkim problemem to możnaby czasowo dla zabawy zmieniać je wg. tego klucza-ja raz mogę byc bywalcem, redaktorem albo zaawansowanym-a co będzie jak przegonię Ciebie w ilosci wpisów? czy wtedy będziemy miec tą samą rangę?

Re: Rangi na forum

da®®io
opcja 01. tez jest dosc czytelna sympatyk, animator, wodzirej, -masz wybór więc decyduj

Re: Rangi na forum

[...]
Oczywiście jestem jak najbardziej za. Można po pewnym czasie te rangi wymienić na inne, to nie jest jakiś wielki problem. Jeśli będzie takie zapotrzebowanie, to nie ma żadnego problemu... Osobiście traktuję te rangi tylko jako dodatek. Chciałbym je już dokończyć i zająć się czymś przyjemniejszym... np. kolejnym punktem remontu...  Dario, jak najbardziej masz prawo przegonić mnie w ilości wpisów, ale rangi z przyczyn technicznych będą tylko w postaci trzech stopni (najniższy, średni i najwyższy)

da®®io napisał/a
opcja 01. tez jest dosc czytelna sympatyk, animator, wodzirej, -masz wybór więc decyduj
No, też fajna. Zdecyduj do poniedziałku, którą opcję mam ostateczni zainstalować. Możesz potwierdzić swój wybór prędzej (nie musisz czekać do poniedziałku), chcę już mieć to za sobą... ;)

Re: Rangi na forum

da®®io
Drogie Panie-Wenus, Lwiczko, Jolu, Perełko, i Bestyjo-Ano nasze propozycje na rangi forumowe zawęziliśmy do 2-ch wariantów
1. gość-bywalec-rezydent lub
2. sympatyk-animator-wodzirej i to do Was powinien należec wybór tego odpowiadajacego Wam wariantu
wg. mnie nr.1 brzmi turystycznie, a nr.2  bardziej zabawowo:) ale mozna te propozycje poprzeplatac np.
gość-sympatyk-animator/wodzirej

Re: Rangi na forum

Wenus
Mam tylko małą sugestię a właściwie prośbę odnośnie tych rang - chciałabym mieć rangę w rodzaju żeńskim np. zamiast bywalec wolę być bywalczyni . To tyle :)

Re: Rangi na forum

da®®io
jestem także za tym żeby rozróżniać plcie, ale nie wiem czy szuwar da radę rozwiązac taki problem, bo ja nie chciałbym byc "bywalczynią" czy "animatorką" no sorki:)

Re: Rangi na forum

Wenus
Czyli mnie rozumiesz :-)

Re: Rangi na forum

Marcin zdecyduj czy wolisz być " rezydentem " czy " wodzirejem " :)
123456