Rangi na forum

Re: Rangi na forum

Lwiczka9
Rezydent sie kiepsko ostatnio kojarzy,choc jednak przy nowym ministrze chlopaki wywalczyli troche ;))

Re: Rangi na forum

Jak widzę kobitki walcza o swoje...a czemuz to feministki sa krytykowane na NA?:)))) Masz racje Wenus,my jestesmy bawalczyniami:) jak usilowalam w realu mowic ludzkim kobiecym jezykiem to czesto bylo zdziwko..a nawet odsadzanie od czci...jasne ze nie nosimy spodni...Moze szu uwzgledni o ile to nie klopot techniczny. Nooo...nie czepiamy sie SZU:))

Re: Rangi na forum

Wenus napisał/a
Mam tylko małą sugestię a właściwie prośbę odnośnie tych rang - chciałabym mieć rangę w rodzaju żeńskim np. zamiast bywalec wolę być bywalczyni . To tyle :)
Dzięki Wenus za sugestie!  Niestety nie mam tutaj takiej możliwości zmiany. Możesz jedynie wybrać pomiędzy dwoma opcjami:

1. gość-bywalec-rezydent lub
2. sympatyk-animator-wodzirej

Którą wybierasz?

Re: Rangi na forum

Marcin zdecyduj czy wolisz być " rezydentem " czy " wodzirejem " :)
Mogę być wodzirejem, przecież ostatnie słowo miało należeć do Ciebie ;)

Re: Rangi na forum

Jak nie ma dziewczyńskich końcówek to wszystko mi jedno ;-)

Re: Rangi na forum

Wenus
W odpowiedzi na pojawiła się wiadomość opublikowana przez Lwiczka9
No i tyle naszego   co sobie pogadamy a Panowie i tak zrobią po swojemu ;-)

Re: Rangi na forum

Wenus napisał/a
Jak nie ma dziewczyńskich końcówek to wszystko mi jedno ;-)
Nawet w naturze nie ma dziewczęcych końcówek, są tylko męskie "końcówki", a co dopiero na jakimś tam forum...

Re: Rangi na forum

Wenus
"Nie dokazuj, miły nie dokazuj (...)"
123456