Rangi na forum

Re: Rangi na forum

da®®io
gdyby forum nazwać np. multi- szachownica to można by przyporządkować nazwy typu pionek, goniec, wieża, hetman -ja lubię szachy i mogę być wieżą:)

Re: Dwie nowe szuflady

zmieniłem lokalizację w temacie rang na forum i wklejam takiego linka https://www.google.pl/search?client=ms-opera-mini-android&channel=new&dcr=0&q=smieszne+rangi&

Re: Dwie nowe szuflady

Dzięki za przydatny link. Przeniosłem go do tego działu, tutaj bardziej się przyda ;)

Re: Dwie nowe szuflady

da®®io
może coś z formacji lotniczych = lider prowadzący-skrzydłowy wyższy-skrzydłowy niższy
= można też coś zaczerpnąć z gier komputerowch RPG ale to poszłoby za bardzo w magię-przy jednotematycznych forach chyba jest z tym łatwiej

Re: Dwie nowe szuflady

[...]
Dario, wszystkie pomysły będą wzięte pod uwagę, Powinny to być 3  stopnie rang (najniższa, średnia i najwyższa).

Re: Dwie nowe szuflady

01. sympatyk-animator-wodzirej
02. gość-bywalec-rezydent
03. praktykant-majster-kierownik
04. mały-średni-duży
05. szarak-rekin-tygrys
06. komentator-redaktor-wydawca
07. zefir-orkan-tornado
08. walet-as-joker
09. goniec-wieża-hetman
10. laik-znawca-ekspert
11. kapral-major-generał
12. poseł-minister-prezes
13. skryba-pisarz-literat
14. bosman-komandor-admirał
15. uczeń-student-promotor
16. strzałka-pocisk-rakieta
17. mikro-midi-makro
18. stopka-skarpetka-pończoszka
19. kurczak-puchacz-orzeł
20. bajkopisarz-kronikarz-historyk

Re: Dwie nowe szuflady

Super Dario, dzięki za wiele fajnych pomysłów na forumowe rangi, jesteś bardzo kreatywny. Jutro coś pokombinuję z wyborem albo z ankietą.

Re: Rangi na forum

Mnie najbardziej podobają się te 3 opcje:

02. gość-bywalec-rezydent
06. komentator-redaktor-wydawca
20. bajkopisarz-kronikarz-historyk

ale ostatecznie wybrałem opcję 02.:

02. gość-bywalec-rezydent  (jest najkrótsza i całkiem fajna, idealnie pasowałaby pod nickiem).
Czy są jakieś głosy protestu lub sprzeciwu  tej sprawie?  Ankiety nie będę robił, ponieważ jest nas tutaj za mało, żeby bawić się w ankietę.

Ewentualnie chciałbym przyznać prawo ostatecznego wyboru Darkowi, ponieważ najbardziej się przyłożył do propozycji  tych nazw.

Więc ostatecznie mój wybór jest taki:

02. gość-bywalec-rezydent

Ale jeśli Dario Tobie podoba się inna opcja, to zostawiam Ci prawo ostatecznego wyboru (w nagrodę za kreatywność i zaangażowanie). Napisz (do poniedziałku),  czy zgadzasz się z moim wyborem lub podaj swoja opcje. Opinie innych użytkowników, też są mile widziane (być może Dario weźmie je pod uwagę w swoim wyborze; ma czas do poniedziałku). Propozycje chamskie i napastliwe oczywiście zostaną odrzucone :)