Rangi na forum

Re: Rangi na forum

Wenus napisał/a
"Nie dokazuj, miły nie dokazuj (...)"
Wenus, w ramach rekompensaty zadedykuję Ci (i pozostałym dziewczynom również) piosenkę pt. "zielone oczy", ale Tobie szczególnie, ponieważ masz zielone... Piosenka z linii frontu, ale całkiem sympatycznie brzmi...

Re: Rangi na forum

Wenus
... a w tle piękne góry ..... aż się rozmarzyłam.
Dobranoc :)

Re: Rangi na forum

szuw napisał/a
Marcin zdecyduj czy wolisz być " rezydentem " czy " wodzirejem " :)
Mogę być wodzirejem, przecież ostatnie słowo miało należeć do Ciebie ;)
jesli te rangi maja dotyczyc zarejestrowanych to jestem za opcja 2, ale jesli nielogowany nick tez punktuje to sympatyk w przyp. trolli moze wygladac dziwnie wtedy moze gość
-a moze skoro jest tutaj wiecej kobiet to zaeksperymentuj taka wersje "gender" :) pan/pani-sympatyk niech Panie maja swoja satysfakcję-przezyje to :) pan/pani animator, pan/pani wodzirej -moze to sie przyjmie bo nie chcę kolejnej damsko-męskiej wojenki-zmęczyla mnie soba Serenity-trudna kobita

Re: Rangi na forum

Wenus napisał/a
... a w tle piękne góry ..... aż się rozmarzyłam.
Dobranoc :)
Dobranoc, kolorowych snów ;)

Re: Rangi na forum

[...]
Dario, już dodałem opcje druga. Rangi dotyczą zarówno osób zalogowanych, jak i niezalogowanych. Tylko w przypadku osób niezalogowanych, te rangi się resetują przy każdym wyczyszczeniu ciasteczek (i komentarze zliczane są od nowa)...

Re: Rangi na forum

da®®io
dla mnie jest ok:) a więc animator wita animatora, hej:)

Re: Rangi na forum

dla mnie jest ok:) a więc animator wita animatora, hej:)
Dzięki za pomoc i fajne pomysły! :)

Re: Rangi na forum

No i stało się! Wystarczy tylko się na chwilę zdrzemnąć i już nam kobietom dodano męskie końcówki ;-) Chyba tego nie przeboleję :)
123456